Gå til innhold

Hei!! Kan noen svare meg på dette?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg tok ut kobberspiralen for noen uker siden. Og har alltid hatt regelmessig mensen siden jeg fikk den. Skulle egentlig da fått mens den 11. men den var plutselig 5 dager for sen, altså den kom den 16. i stedet. Da skal jeg ha el ca mellom 20 og 24. Men jeg har kjent stikkninger der nede i fleng i dag. Er det el jeg har alt nå? Går det an?

Begynner å lure, for alt annet ble jo også annerledes denne mnd. For vanligvis har jeg mens i akkurat 7 dager, men jeg hadde den kun i 5 dager denne mnd.

Noen som har et fornuftig svar til meg? Bør jeg "sjekke opp" mannen min i kveld?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på hvilke svar du får, for jeg er ikke akkurat samme situasjon. Tok ut kobberspiralen for under en uke siden, og er spent på hvordan syklusene mine blir.

Og du, sjekke opp mannen din kan du vel gjøre uansett

;-)

Skrevet

Hei hei! Å så spenndende da:) Jeg trodde helt ærlig at ingenting skulle skje med syklusen siden kobbrspiralen ikke har noe med hormoner og gjøre... men men...

Jada, mannen min ble sjekket opp anyway;)

Men håper noen kan gi meg noen innspill/svar likevel.

Skrevet

He he;-)

Du, jeg har også lært nå det der med hormoner og at det å ta ut en spiral ikke skal by på de store forandringene syklusmessig, men anyways...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...