☆Gudlo☆ Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Vel, jeg tok ut kobberspiralen for noen uker siden. Og har alltid hatt regelmessig mensen siden jeg fikk den. Skulle egentlig da fått mens den 11. men den var plutselig 5 dager for sen, altså den kom den 16. i stedet. Da skal jeg ha el ca mellom 20 og 24. Men jeg har kjent stikkninger der nede i fleng i dag. Er det el jeg har alt nå? Går det an? Begynner å lure, for alt annet ble jo også annerledes denne mnd. For vanligvis har jeg mens i akkurat 7 dager, men jeg hadde den kun i 5 dager denne mnd. Noen som har et fornuftig svar til meg? Bør jeg "sjekke opp" mannen min i kveld?
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er spent på hvilke svar du får, for jeg er ikke akkurat samme situasjon. Tok ut kobberspiralen for under en uke siden, og er spent på hvordan syklusene mine blir. Og du, sjekke opp mannen din kan du vel gjøre uansett ;-)
☆Gudlo☆ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Hei hei! Å så spenndende da:) Jeg trodde helt ærlig at ingenting skulle skje med syklusen siden kobbrspiralen ikke har noe med hormoner og gjøre... men men... Jada, mannen min ble sjekket opp anyway;) Men håper noen kan gi meg noen innspill/svar likevel.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 He he;-) Du, jeg har også lært nå det der med hormoner og at det å ta ut en spiral ikke skal by på de store forandringene syklusmessig, men anyways...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå