Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Det har dagen i dag bestått av:-) Lille rosa og mormor og mamman har vært på tur til et sted hvor endene bor og de er mange! Så da hadde vi tatt med hver smule med tørt brød gjennom siste uke, og det var litt for å si det sånn. Så det ble fest i andedammen og lille rosa var omringet av søte duckling ducks og jublet og matet om hverandre:-) Til og med mormor syntes det var stas og ble bare litt irritert på meg da jeg klarte å kaste en neve med tørre smuler oppi håret hennes.........hahahaha:-) Så var det kafe og lunsj og innkjøp av verdens diggeste hjemmelagde sjokolader. I dag ble det med fyll av Lakris og Sitron, Pasjonsfrukt, Bringebær, Havsalt og karamell og Pære........de er så gode at det er til å dåne av!!! Jeg kan ikke spise mange av gangen for da blir jeg bare kvalm, men jeg har jo lyst å smake på alle da! På vei hjem stakk vi innom SmartClub og tok med et nytt kjøkken hjem, til rosa altså;-) Og mellomste og mamman monterte etter alle kunstens regler, og nå har vi blitt servert cirka 10 måltid og kaffe hver her:-) Det var suksess:-) Nå er det kosekveld med sjokolade og kald Pepsi, La oss Danse og gullrekka på tv. Og en del zapping for å få med oss alt:-) Ha en super kveld:-)
Karomamma Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Ha en super kveld, sjøl!! Håper formen er bra så dere får en fin helg Koselig på tur med mormor og snuppa, da! For ikke å snakke om kokkelering i heimen, he he.... Det er stas her også, vi har fått frokostservise med plastikkegg (!!) og eggeglass som er hyppig i bruk... Jeg tar gjerne en kaffe fra lille Rosa snart
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2008 Haha, hadde du vært her kl 07.30 i dag så kunne du fått 5 retters og kaffe avec. Vi ble servert, halvt sovende av liten kokkelure som lagde alskens lekkerbiskener og de deiligste milkshaker, med jordbær, banan og sjokolade.......... Jammen blir det mye servering her nå ja:-) Dette var midt i blinken for lille rosa, som jo kommer fra en matglad familie og som spiser det meste:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 He he he da vet jeg hvor dere har vært så...... Kose seg med sjokkis og "hjemmelaget" mat:-)) Fra lill Josas kjøkken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå