:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 men føler at det kanskje er litt i tidligste laget og at jeg må vente et par uker til. men jeg vil jeg vil jeg vil jeg vil jeg VIL pynte nå!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Himmel! Pynt i vei, sier nå jeg. Ingen andres bissniss det vel... Men føler du at du greier å bevare magien helt frem til jul hvis du pynter nå?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 hehe.. om den tar slutt før jul gjør ikke så mye siden småen ikke er her på julaften uansett... hehe.. jeg har kjøpt julegardiner til stua og kjøkkenet i dag med duk som passer.... hihi.... det som "stopper meg" er at jeg ikke kan begyne og lage julekaker enda...hm...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ahh, skjønner! Pynt i vei, vi trenger litt lys og hygge rundt oss nå som høsten er her. Ta litt og litt vel?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 1 desember syns jeg er første mulighet, men kjør på hvis du vil ;-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 du velger jo selv når du vil pynte til jul, men personlig syntes jeg det er alt for tidlig... her pyntes det ikke før 1 des, el 1 søndag i advent, og da byntes det litt og litt mer hver uke...
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal pynte nest siste helgen i november jeg Den aller siste skal vi på julebordhelg med jobben (";) Innen 1desember bare må jeg ha et julepyntet hus.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg gleder meg forresten jeg også. Det klør i fingrene etter å starte Men magien ved julen er jo det å vente i spenning da
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Du kan jo få i Halloween-pynt :-) Jeg har glitterguilandere med gresskar på :-) Og gresskar-lykter i glass :-)
Thunderstruck Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Pynt i vei..hehe :-) Nei,aaaaaaaaalt for tidlig!! Pyntinga starter 1.desember med adventsting.Ikke noe før
Mockanin Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Gleder meg til å pynte til jul selv. Eneste problemet er at i år har jeg forandret smak når det gjelder julepynt. Har så sinnsykt lyst på glasspynt. Er så lei av det jeg allerede har av billig pynt. Og juledukene mine er jo bare sorgen, men for noen år siden var jeg jo sååå glad i dem.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. oktober 2008 hehe jeg vil ikke ha ett halloweenpyntet hus. jeg har 3 kasser med julepynt og en stor pose med julekuler. jeg har derfor satt reglen om at jul er det eneste jeg pynter til.....hehe tror jeg venter til neste helg. da er det ihvertfall november... hehe
Mockanin Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Var litt kjapp på sendknappen gitt.. Kommer til å pynte litt til første søndag i advendt. Resten kommer når jeg får trøkka gubben ned hølet i gulvet for å hente kassene med julepynt i krypkjelleren.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe leste spørsmålet høyt til samboeren. "23 desember kan man begynne", fikk jeg til svar. Han er veldig motstander av dilling og dalling - julepynt og sånt ;-) For en tulling. Jeg skal starte helga før 1 desember!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. oktober 2008 hahah.. jeg vil ikke bo sammen samboeren din.. haha.. da hadde han eller jeg (muligens begge) død.. haha
Matildesnusk + lille ups Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg veit! Jeg er et skikkelig julemenneske, mens han kunne hoppet over jula uten å bli lei seg for det. Et av mine store prosjekt framover nå som vi har blitt en familie, er å få han til å like jula! Jeg har planlagt å gjøre mange sånne koseting i desember, noe jeg ikke tror han har opplevd så mye hjemme. Jeg skal klare det! Han skal bli et julemenneske han også til slutt! :-D
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 24. oktober 2008 hehe.. det er alle tingene som skjer i desember som er det koslige med julen. bakekaker, juleverksted, pynting osv. julaften kan jeg godt håppe over så lenge jeg får forbrett alt sammen.. hehe du greier det nok skal du se;)
erteposen + 4 Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Her starter vi kvelden før 1 søndag i advent. Da pynter vi med lilla duker, henger opp julestjerner, litt enkel engle pynt og henger opp adventskalender som også er lilla. Frem mot julaften øker pyntingen dvs. engler og blomster, og så skifter vi til røde eller hvite duker og tar frem litt mer "gull" 23 desember. Da tar vi frem julekrybba og pynter tre. Tror ikke vi eier en nisse, men må vel kanskje kjøpe noe nissegreier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå