Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skal til frisøren med minstemann på 2 år i morgen, og han har aldri vært hos en frisør før. Jeg har klipt han litt selv, ellers har han hatt så tynt hår at det ikke har vært nødvendig å klippes - før nå! De har både tv og bilstol hos frisøren, og jeg har hatt suksess før med at storebror satt på fanget mitt når han ble ble klippet. Tror lillebror er hakket mer urolig enn storebror, og jeg gruer meg til i morra! Noen tips eller gode råd?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Tja mitt beste tips er å dra til frisøren på et tidspunkt da han er utvilt. Ikke når det er rett før sovetid f.eks og ikke ha med søsken. Ellers har det mye å si hvordan frisøren er er min erfaring. Noen er mer tålmodige og flinke å snakke med barna, men de som forventer at barna skal sitte stille å se fremover gjør aldri noen suksess... ;-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 snuppen her er 21 mnd og har vært hos frisøren 4 ganger allerede.. sitter på fanget mitt.. også lekte vi faktisk litt med sånne hårruller når han satt der.. hehe... for da tenkte han på noe annet enn hun som klipte han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå