Blomsterenglene Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er ikke den i forskjellige størelser?
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det finnes mange typer også. Mücki, Lammy, Lammy XL, Holly osv. Jeg har en Mücki med teknisk fyll, fra Lilleprinsen.no, og den er 100 cm.
Blomsterenglene Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Åhja.. Jeg har den med bamsen inni.. Noen som vet ang den da?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 jeg har også den med bamsen inni....da jeg kjøpte den sa de at den passet helt opp til 4 år. 3 åringen min passer den ihvertfall ennå Den posen er så god, noe av det jeg har kjøpt som jeg er mest fornøyd med. Selv om den er lang, så er den så lett og fin å pakke ned i vogna. Og deilig og varm...
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe... Ikke for å være vanskelig, men det finnes også flere av den med bamsen inni. Jeg har også den, og den er so sagt 100 cm. Men jeg vet at de som selges hos f.eks. Barnas Hus, og som har dun inni, er lengre.... Er de ikk 110, eller 15 cm da?
Blomsterenglene Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe.. Men hvertfall, jeg synes den er altfor lang.. henger jo laaaangt på utsiden av fotbrettet våres.. Så trenger ny en.. derfor jeg må vite hvor lang den er, for da ser jeg etter en som en noen centimetere kortere:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Ok;) Hvis du får tak i den som jeg har, Mücki med teknisk fyll, så passer den fint i sportsvogna vår hvertfall. De hadde den på Lilleprinsen.no før, til 899,- Men tror ikke de ha den inne nå. Kanskje noen her kan hjelpe deg med noen tyske nettsider hvor den finnes, hvis du er intr. ? Ellers så finnes det jo så mange fine... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå