honningbien Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg fikk positiv CB i morges!!! 3 dager før IKM. Lurte på om noe var på gang. Har hatt masse luft i magen den siste uka. Dessuten masse stikkninger i brystene, og bak i korsrygg. Og innimellom noe "press" over livmoren. Oppskrift: Sex hver dag etter mensen var ferdig:))) I kveld skal jeg fortelle det til mannen min, han var på nattevakt og jeg dro tidlig på jobb. Gjett hvordan konsentrasjonen min har vært... Min 4 pp, så det gikk jo greit synes jeg!
malla85 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 gratulere så mye!!!! godt å se at det er noen som får det til kjapt
RTL Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 hurra GRATULERER! tror vi missa EL jeg, for vi blei så lei av sex etter ett par uker etter TR så ga nok opp litt for tidlig her
honningbien Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for gratulasjoner!!! Er spent på tiden framover. Lykke til alle sammen!! Sa det til mannen nmin i går kveld, han ble såååå glad!! Pakket inn g. testen, med rosa papir og blått bånd.
Fraulein Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Gratulerer! Det ser ut til at vi har lest samme "oppskrift" Jeg testet positivt i dag, klaffet på andre prøveperiode her:).......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå