Gå til innhold

*annea*


Hidjey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe;)

vess det dætt når uførventa pænga inn på kontoen min så skal æ gjøre det.. vess ikkje så skal det nok en god del overtalelse tel.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nyskjerrig jeg nå, men finner ikke noen vogn som heter annea på nettet.. Har dere en link til et bilde eller side som selger vognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg har prestert å få virus på pc-en min. Vanvittig typisk meg. Det er derfor jeg er så treigå svare. :)

 

Tusen takk for at du sjekket det for meg. Du er en knupp! Jeg skulle også veldig, veldig gjerne tenke meg den vogna... (oppgitt sukk...) Men etter litt samtale her hjemme har vi kommet fram til at det heller blir ny spisestue (som jo også er fint...), så får jeg heller slite litt til med Simo-vogna mi... :)

 

Den gode nyheten er at Agnete faktisk har begynt å sove i vogna si igjen. (Hurra) Jeg kan ikke skjønne annet enn at voksiposen vi har arva må være magisk :)

 

Men når Agnete kan sitte, DA vil jeg ha OTH! :)

 

Takk for hjelpen, Hidjey!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det på barnas hus, ikkje sikker på om det er det ennå.. sjekka på linken deres i går å da så jeg ingenting... men det går jo an å høre om de fortsatt har tilbud... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles tilbud på de gamle modellene ja, selger til det er tomt :)

 

Er ikke kjempemange igjen og ikke alle farger, men er en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...