Gå til innhold

Nam, brun julebrus fra Borg er i butikken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spes fan av jule produkter som komme så tidlig inn i butikkene, gikk forbi en interiør butikk i dag og der hadde de tom et stort juletre... Litt voldsomt synes jeg. Allikevel, jeg gleder meg over at Borgs brune julebrus er på plass, for den er super god!! Ellers så styrer jeg unna.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen julebrus skal jo ikke være brun! Den skal jo være rød!!

Hehe, denne diskusjonen hadde jeg med mange venner i fjor, da jeg oppdaget at mine venner fra sørlandet forbinder julebrus med brun brus. :)

Skrevet

Får jo julestemmning aalt for tidli så den er nesten borte når jula endelig er her! Julebrus skal være rød! Hadde aldri sett brun julebrur før jeg flytta til Rogaland!

Skrevet

Julebrus skal være brun, og Borg er den overlegent beste. Har allerede drukket noen liter av den... Nam nam nam

Skrevet

julebrus skal være rød.. ;) hehe.. så både brun og rød på glass flaske i stad.. kjøpte meg en rød en.. men har ikke knertan enda ;)

Skrevet

julebrusen skal være brun!

og komme fra dahls <3

men den skal ikke drikkes før desember...får se om jeg holder det da :P

Skrevet

Hmm, kanskje det er juleøl dere drekker?

Den er ihvertfall brun.

Skrevet

Brun er julebrus, rød er barnebursdagsbrus. Arendals julebrus er definitivt norges beste!!!! :P

Skrevet

Julebrusen skal være rød og komme fra AASS! *drammenspatriot*

Skrevet

Julebrusen fra Hamar og Lillehammer Bryggeri er BEST!! :) :)

Skrevet

Jeg er HELT enig med deg Amazing! Det er den julebrusen som er aller aller best! :D

Skrevet

Jo, men det skal da vitterlig være brun julebrus fra Dahls.

Ingenting annet som funker ;-)

(Og rød skal den i hvertfall ikke være!)

Skrevet

hehe... kom på at da jeg gikk med Lillewirre så hadde jeg fullstendig dilla på rød julebrus fra Grans. Ikke rart jeg veide 100 kilo dagen før hun kom til verden.

Skrevet

Rød julebrus fra Borg bryggerier! <3

Yamm!!

Skrevet

Amazing har helt rett, den aller beste julebrusen er den fra Hamar og Lillehammer bryggeri.

Og den er brun. ;)

Skrevet

dalh`s julebrus er brun og ingen ting slår den :D

Skrevet

MÅ nok si att brun julebrus er best,fra Hamar og Lillehammer bryggeri.bor på vestlandet og drar til østlandet vært år før jul for å hamstre julebrus i store mengder........ men må prøve å holde meg til i desember med å drikke den.... GLEDER MEG STORT:)

Skrevet

Som flere her har skrevet er julebrusen fra Hamar og Lillehammer bryggeri den beste. Synes også Hansa sin er veldig god, men den slår nok ikke H&L bryggeri.

Skrevet

altså jenter, brun julebrus er som sagt best fra BORG bryggerier!! Rød julebrus er bursdagsbrus for barn med bare smak av E synes jeg, så hipp hipp hurra for brun julebrus. Dere som sverger til rød julebrus, dere kan ikke ha smakt brun julebrus fra BORG.... he he he..

Tidlig oppe i dag jeg, har allerede satt barnet mitt i timeout i dag og det før klokken åtte. Tror det kan bli en lang dag!

Skrevet

Helt enig! Den eneste julebrusen jeg mener er ordentlig julebrus er Dahls julebrus! :D Den er best...

Rød julebrus er jo ikke riktig. Og smaker som eventyrbrus. Og det får man tak i hele året... :)

Skrevet

selv om jeg bor i drammen, kjører jeg hver jul til sarpsborg for å fylle opp lageret med brus. er oppvokst med borg julebrus og det var det beste av alt med jula. husker mamma var streng på denne, fikk en flaske(glass) hver jeg og søstern på lillejulaften og så fikk vi en i strømpa på julaften. og så måtte vi spare utover romjula hehe..

mannen min er ekte drammenspatriot og sverger til Aass' julebrus. prøver å få forklare han at dette er rødbrus med ny ettikett, men gud som jeg får høre det da hehe

Skrevet

Jeg ble kjempe nyssgjerrig på brun jule brus jeg nå, så i morgen eller i nærmeste fremtid så drar jeg til sarpsborg for å handle. Har bare tenkt rød julebrus, jeg. Skal gi en tilbake mld.når den er inntatt.

Skrevet

Jeg er egentlig litt sjokkert over at ingen trøndere har nevnt Ringnes sin (selvsagt brune) julebrus enda? Den er jo en institusjon!

Jeg er forøvrig enig i tidligere innlegg i fargedebatten - rød julebrus = eventyrbrus. JULEBRUS er brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...