Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres i uke 22?

Noen tegn å symptomer?

Jeg kjenner liv men er ellers i god form :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

formen er bra her også,men "kjenner" av magen mere,den har vokst en del i de siste så spenner lit..ryggen begynner også å gjøre seg påmind,men de er jo bare småting,inget å klage over egentli:)

å ellers er de mye liv å de er ju helt underbart!:)

Skrevet

Formen er fin den:-) Merker også litt liv hver dag nå ja, ellers er ryggen begynt å bli noe øm, ganske annpusten også. Å magen vokser jo fort i disse dager, det er gøy:-)

Skrevet

Her og er formen bra, men sliter med søvn. Ligger bare og vrir meg om natten. Jobber derfor 50 %.

Ellers det en ivrig krabat i magen som beveger seg i ett!!

Skrevet

Formen er fin, men også trøtt og sliten, får ikke altid til å såve like mye, så går ofte å jeisper, og får fort vondt i hode.. Eg kjenner liv hver dag å har jort det i 2 uker, kjempe koseligt :D

Magen ser ikke ud som en gravid mage helt enda hoss meg, men den er godt på vei:) Håper den snart kommer sjikkeligt frem =)

Skrevet

Blir litt bekymra jeg nå, som jeg leser svara deres med at dere kjenner masse liv hver dag... er i min 22 uke til tirsdagen og jeg merker langt ifra liv hver dag...:/ Og når jeg først merker noe så er det ikke mye:/ hjelpes.. får håpe det kommer seg

Skrevet

D kommer nok skal du se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...