*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ris, spagetti, poteter! Noe billig mat jeg kan lage til det? Og andre middager?
du og jeg og vi to Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Kjøp pastasaus på glass og server med spaghetti! De glassene er ganske billige. Grønnsakssuppe (fra pose, f.eks) hvor du tilsetter poteter og gulerøtter, og gjerne andre ting også. Nudelsuppe med gulerøtter, og pølse.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 fiskepinner, fiskeboller,fiskegrateng eller fiskekaker Pølser delt i biter, stekes sammen med løk og en boks mais serveres med ris Kjøttdeig og spagetti Winerpølser og stekte potetbåter
nick39 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Fisk som er på tilbud......... Sei i terninger, stekt løk Blandes med stekt ris, bland også 1 egg i. Stek alt til fisken er spise klar.
Himmel og hav Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Grønnsakssuppe lagd av en pose lapskausblanding, vann og buljongterninger. Du kan evt ha i pølsebiter, stekt kjøttdeig, medisterboller eller annet kjøtt. Risgrøt og havregrøt.
Fruen i huset Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Lag pastasaus selv, så blir det billigere og mye bedre: Ta f.eks en boks hermetiske tomater, 1 dl vann, 1/2 buljongterning, 1 finhakket løk, 1 raspet gulerot, evt litt hviløk og krydderet du ønsker (salt, pepper,, basilikum ...) - la det hele småkoke i ca et kvarter. First price kyllingfileter er billige og gode å tine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå