Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Etter jeg ble gravid vil ikke mannen min vise meg noen interesse på den intime biten. Han sier det er barnet og den voksende magen som gjør at han mister lysten. Samtidig sier han æsj til at jeg har fått melk i brystene mine og vil ikke ta på de heller. Han kommer med morsomme kommentarer ang magen og gangen min (bekkenløsning). Dette sårer meg litt, for det virker som han virkelig prøver å få meg bort fra noen som helst tanker på at det kunne være aktuellt å ha det hyggelig. Men så kan han også finne på å si at jeg kan godt gi han en BJ i ny og ne? Jeg blir så forbannet! Skal jeg liksom gi han sugeturer, og gå rundt unnskyldende for at jeg har en voksende mage som jeg må minne han på er hans barn også? Skal jeg ta dette alvorlig, eller er det forbigående? Er han en annen plass å får seg tro? Eller er dette et vanlig problem?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Han høres ikke så veldig voksen ut, denne mannen din. Selv tenner jeg selvfølgelig på kona, også med mage og pupper, det er jo faktisk helt naturlig når en er gravid. Men det er ikke sikkert at han får seg mus andre plasser, mulig han bare tar saken i egne hender....
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 hei du. kjenner meg sååå igjen. sitter med samme problem, bare at han vil ikke ha noe intimitet.. det får meg til å føle meg ubrukelig å stygg. han har alltid en unnskyldning. babyen kan ta skader, magen skremmer han... redd for å skade babyen.. da jeg fortalte at det er normalt at menn har seks med den gravide så fnøys han og sa at da juger hele gjengen, ingen kan syns at gravide er seksuelt opphissende å se på! stemmer det dere menn der ute?
Far til tre Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det er helt normalt at blivende fedre syns det er litt rart å ligge med en gravid kone. Jeg syns det var rart selv. For min del kom jeg over det etter hvert, men jeg syns ikke du skal være urolig. Det gir seg nok. Om han er utro, vet du vel best selv. Er han en slask, så er han nok en slask uavhengig av om du er gravid.
Pappa30 Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 En gravid mage er jo bare kjempeflott, og sexy er det også. Men det er sikkert forskjellige meninger, og noen er kanskje litt nervøse for at det kan skje noe galt. Hos oss var det hun som ikke ville ha noe intimitet under svangerskapet... :-(
Gorosa Skrevet 29. november 2008 #6 Skrevet 29. november 2008 Mannen min er også lite intressert i sex i svangerskapet. Han synes det er vanskelig å forholde seg til min raskt endrede kropp. Men når han må godta og leve med mine hormonturer, bør jo jeg takle hans. Vi venter nr. 3, så denne gangen var jeg forberedt på det, men det var litt vanskelig første gangen jeg var gravid. Det hjelper å snakke med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Både jeg og mannen min har fått mindre lyst under svangerskapet. Han synes også at det lukter annerledes, og siden jeg kun smører meg med naturlige urteoljer og nekter parfyrmerte kremer, så synes han det blir rarere lukt av det og. Så det skjønner jeg jo. Lukt har jo mye å si når det kommer til sex. Så her i huset blir det mer analsex og oralsex. Han har også kjøpt en kjempebra ny vibrator til meg. Synes jeg har verdens beste mann. Vi fortsår hverandre. Det er utrolig viktig å kommunisere. Sexlysten kommer nok tilbake etterhvert. Det jeg har vanskelig for å forstå er de som føler seg så sexy når de er gravid? Heldige de er, da! Jeg føler meg bare stor og bred over rumpa. Puppene er gått opp fra C til DD, men synes de var mye finere da de var C!!! Nå henger de liksom. Jaja, det skal man vel gjennom. Viktigste er at babyen har det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå