Mockanin Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Bhg. vår har pga. beinbruddet til minstemann fått beskjed om at dem må ordne med en ekstra person som skal ha konstant tilsyn og skjerme minsten vår. Det er jo veldig greit at det går ann. MEN så kommer vil til å tenke på noe annet. Minsten vår er en veldig tilbakeholden og sjenert gutt. Han snakker ikke med folk han ikke kjenner godt og da mener jeg veeeldig godt. Han aksepterer ikke at folk han ikke kjenner veldig godt tar i han. SÅ når bhg. får inn en ekstra person på han så frykter jeg det blir problemer i og med at han er som han er. Kan vi foreslå for bhg. at en av de som allerede kjenner han tar han og denne ekstra personen tar over etter denne andre ansatte?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er ikke bhg-dame, men jeg tenker at han kanskje kan ha godt av å ha en helt ny person å forholde seg til. Han må jo lære seg å godta nye mennesker, så hvorfor ikke se på dette som en glimrende anledning til å lære seg dette? Jeg er sikker på at han vil takle det etter litt tilvenning )
englestøv......<3 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hei... Selfølgelig taes det hensyn til ditt barns behov.. Slik vi altid har gjordt det har ekstra personen gått på barne gruppa og en kjent trygg voksen tatt seg av barnet.. Om det er lang varig kan jo barne bli trygg på den nye voksne lell i dagens rutiner som samlinger osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå