Gå til innhold

SiA eller Bærum?? Hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi får automatisk fødeplass på SiA, men har veldig mange venner som anbefaler Bærum siden de ønsker flere fødende og derfor gir veldig godt oppfølging og behandling. Er det noen som kan hjelpe oss med avgjørelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si så mye om Bærum, men fødte på SiA for 3 år siden. Da var jeg veldig fornøyd med jordmødrene under fødsel, men i etterkant fikk jeg følelsen av at de ikke brydde seg så veldig...ga dårlige råd om amming og hjalp ikke til med nattesøvn, noe jeg slet masse med(barnet sov ikke i det hele tatt...)

 

Så det var en blandet fornøyelse, og nå er jo alt nytt på SiA, så mye er vel forandret på 3 år. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har født to ganger på Bærum og skal også ha min 3. fødsel der. Har vært veldig fornøyd med personale der og har ingen betenkligheter med å anbefale deg å føde der. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fødte på Bærum for 3 år siden og jeg er kjempe fornøyd. Derfor har jeg også planer om å holde meg til Bærum denne gangen. Jeg tror ikke det er altfor mye som skiller de ulike sykehusene, for det handler mest om tilfeldigheter. Den finnes både gode og mindre bra jordmødre overalt. Det viktigste for denne gangen er at jeg er i nærheten av sykehuset, om ikke alt for langt unna. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...