Gå til innhold

Noen flere her som går på overtid???


Svale-79

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin i går, 23, men det har ikke skjedd noen verdens ting ennå... Begynner å kjede meg veldig og er fryktelig utålmodig. Blir litt småsint hver morgen når jeg våkner og skjønner at vannet ikke har gått i natt heller... :-( Og barnefaren skjønner at han nok en dag må på jobb istedenfor på sykehuset -han venter han også, stakkars! Tror jeg må instille hodet mitt på en dato en uke frem i tid, ellers blir dette fryktelig langtekkelig. Flere som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde termin 22, dagen før deg og menstermin var igår... Venter også veldig, førstemann kom kl 05.52 dagen etter termin, gikk hele termindato med rier så dette var langt ifra planen..

Gjennomsnittet er jo at førstegangsfødende går over termin, mens flergangsfødende får til termin, litt før... skulle nesten tro jeg hadde spist superlim eller noe for denne ungen her viser INGEN tegn til å komme ut.. Vil så gjerne treffe henne nå, storebror spør stadig vekk når vi ska hente denne babyen, senga hennes må snart vaskes igjen... sikker på at hun blir der til det har grodd mose på den... åååå, så lei ja :P

 

Men har idag gått flere timer rundt på kjøpesenteret så håper på action inatt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Bra å høre om flere i samme situasjon, kan hende du har født i løpet av helgen, da! Jeg er førstegangs, og går fremdeles og venter... Mener jeg hørte at gjennomsnittlig førstegangs er tre dager over termin, og det er jo i dag for min del, men fremdeles ikke ett eneste tegn :-( Sikkert lurt å bevege seg masse, som du har gjort. Tror jeg skal vaske trappen nå, (det kan visst hjelpe for noen, har jeg hørt), og kanskje gå en tur i det fine været :-) Mamma fødte også noen dager over termin, så jeg burde vel ha ventet det, blir bare så utålmodig likevel!

 

(Kjenner til problemet med nedstøvet seng, den har stått oppredd i 4 uker nå, og ser ikke riktig så innbydende ut lenger...) uff, får krysse fingrene for at noe skal skje snart! Hvor skal du føde? Jeg skal på Asker og Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...