M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Kommer liksom slimaktige klumper ut med utfloden min innimellom. Er ganske tykt.. Flere som opplever dette eller vet om det er normalt?
Gjest elissa2 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 hvilken uke er du i? det er ikke slimproppen som har bynt å gå da? ellers så er det vel ganske normalt at utfloden kommer i rare konsistenser under svangerskapet sier jordmora mi:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Ja det har jeg lurt på selv mange ganger... Men var hos legen hinn dagen, og da var mormunnen lukket og alt ok.. Er 33.0 i dag.. Kan jo bare være en merkelig konsistent på utflod også ja:-)
2 x gull Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Utfloden kan variere veldig i mengde og konsistens. Har spurt legen min mange ganger om det. Hun er gynekolog og har også vært fødselslege i mange år på sykehuset. Hun sier det er mange kjertler på livmorhalsen og disse produserer slim og sånnt, spesielt under en fødsel er de virksomme. Ekkelt med all den utfloden og slimet hele tiden, skal bli godt når det normaliserer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå