LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Han elsker og kose med tepper og dyner, elser og ta dyna opptil ansiktet sitt, jeg passer alltid på og plassere hendene hans godt oppå dyna når han legger seg, er redd for at han kan bli kvalt om natten, jeg våkner av og til og ser at han har trukket dyna si over ansiktet, blir vett skremt og tar av dyna og danderer den med hendene hans oppå dynen igjen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for og holde dyna mer på plass?
1baby,og 1 spire Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det henter vi trykker dynen nedi sidene på madrassen slik at den ikke skal skli av henne, da får hun heller ikke trukket den oppover.Kansje dette kan hjelpe dere
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Takk for tips
lille sprelle Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 har en teppejente selv. Hun elsker å styre med det og putter det alltid opptil ansiktet når hun skal sove. Men som sagt - hun styrer det selv - har ingen problemer med å få det ned igjen. Hva med å bruke et teppe i tillegg til dyna? Da kan babyen styre med teppet selv
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hva med å investere i en koseklut, f.eks fra Teddykompaniet - fåes kjøpt i vanlig babyutstyrsbutikker http://www.teddykompaniet.se/Customer/Teddy/Default.asp de er firkanta og kjempe myke, lillegutt har helt siden han fikk den lagt den over ansiktet når han skal sove, så slipper du hvertfall å bekymre deg over at han skal bruke dyna, blir jo en del tettere under der. Mange babyer har behov for noe inntil ansiktet når de skal sove, kan godt bare være en gulpeklut.
Hikken Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har festet dyna i senga ved fotenden med strikk :-) Kan også kjøpe sånne "dyne-klyper" for å feste den i lakenet. Da får hun ikke dratt den opp uansett hva hun gjør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå