Gå til innhold

(i grublehjørnet) Er det ok å dra uten mann til innsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt problemer med å skaffe barnevakt og så er det langt å reise, så jeg finner det mest praktisk å reise alene til et evt. innsett. Noen som ville reagert på dette?

Jeg er i mental ubalanse pga. spray så derfor er jeg blitt så fintfølende i forholt til hva andre måtte mene he he...

Selv syns jeg det er helt uproblematisk forøvrig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel hatt halvparten av mine innsettinger "alene", fordi vi ikke har fått det til å gå opp med jobb.

Har overhodet ikke følt at noen har reagert på det. Hverken de på sykehuset eller de andre blivende mødre.

Så ta turen alene du - det funker helt fint !!

Skrevet

Det gjorde jeg og. Men sørg for at han har skrevet under på papirene som må signeres (samtykke) eller hva det heter.

Skrevet

Takk for det:) Det er jo faktisk ikke så enkelt å få alt til å gå ihop alltid nei. Da satser jeg på en deilig kjøretur for meg sjøl. For det er jo ikke noe problem å kjøre etter dette? Får jo ikke noe medisiner denne ganga såvidt jeg minnes?

Skrevet

Jeg har hatt alle mine 5 innsettinger på egen hånd. Både jeg, klinikken og samboeren synes det er helt uproblematisk. Jeg tenker som så, han er jo med på alt det som virkelig betyr noe, så om han ikke sitter der de 5 minuttene jeg er i stolen og får inn egg, så betyr det ingenting, ikke for oss i alle fall.

Så han har fått en full dag på jobb, og jeg har ringt ham like etter jeg var ferdig og gitt ham en statusoppdatering.

Synes dere skal gjøre som dere føler for!

Skrevet

Takk takk, så snille dere er. Nå er jeg rørt. Skal ikke så mye til.

Skrevet

Jeg tar ut egg alene og, iallefall de 4 siste forsøkene fordi min mann passe vår sønn.

Såååå, ikke tenk på det nissen, det klarer du fint . lykke til.

Skrevet

Jeg har også satt inn en gang alene. Var et par der som hadde med seg en liten jente. Syntes det så veldig stressende ut ;-) Så jeg tror det er bedre å gjøre innsettinga stille og rolig, og ikke føle på at en er alene.

Lykke til, forresten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...