LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Han har bursdag snart, tenkte å spe på med litt godlukt til han. Men jeg er helt blank! Så kom gjerne med tips. Han er handyman, og liker friluftsliv, lun humor og veldig omsorgsfull, så har dere litt å assosiere til. Selv vil jeg ha noe friskt, men litt macho ;-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Bvlgari BLV er mitt forslag.
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 lolita lempica!! den er bare knallgod... =)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Du har sikkert blitt spurt om det før Lisse, men hva i all verden er historien bak nicket ditt?
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker Escada sin Magnetism. Den er varm og god, og slett ikke tung når den kommer på. Litt krydret- og ingen spor av alokohollukt eller furunål, som jeg synes de fleste herreparfymer lukter.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, jeg kan dytte opp forklaringa om du vil. Dere andre, kan dere beskrive litt hvilken type duft det er? Og er det serier hvor man får mer enn bare parfyme?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, gjerne ) hehehe... Bvlgari BLV - eau de toilet og deostick. (ikke aftershave'en, kjøp parfymen i stedet) Tja...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hva den lukter. Jeg syns den passet til din beskrivelse av hva du ville ha, derfor anbefaler jeg den ) Jeg liker verken altfor tunge eller altfor feminine herreparfymer, denne er helt flott!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2008 Okei, takk, skal se på den. =)) Fant ikke forklaringa mi som jeg hadde tenkt å dytte opp. Men uansett, det ble sagt av min mor som var med bestemor i fjøset når hun var 2 år. De kom inn i fjøset, og hun utbrøt "lisse umma nudde atte jam", for kalven (lisse umma) hadde snudd seg (bak frem, eller att fram som vi sier) på båsen. Så ble det en klassiker i familien, og når jeg fikk Guttongen, som hang i puppen 24/7 så ble han døpt Lisse Umma. Greit å bruke som nick, for ingen andre heter noe i nærheten. =))
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Hehehe..det tok faktisk litt tid før jeg skjønte hvordan jeg skulle lese nicket ditt, selv etter forklaringe, men NÅ har jeg skjønt det ) Hihi..Takk for at du tok deg bryet
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, helt greit. Det siste er bare hengt på altså, DET var ikke noe mamma sa. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå