Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Faktisk! Jeg er ikke den største "drankeren" og fester lite - spesielt siden jeg har vært gravid og ammende omtrent sammenhengende de siste 2 og et halvt åra.. (føles sånn ut i alle fall) Jeg savner å kunne ta meg et glass vin, eller likør eller bare bli litt sånn varm og brisen...... *mimre*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, du får få tak i sånne "fyllebriller" som er laga for å etterligne en viss promille. De som har prøvd sier det er som å plutselig ha 2 i promille uten å drikke. Så kan du svirre og snuble litt og kanskje bli litt kvalm uten at huleboernen merker noe :-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 haha, sånn er jeg også når jeg er gravid. Drikker sjeldent når jeg ikke er gravid, og savner det egentlig ikke. Men med en gang jeg blir gravid, så får jeg lyst på cider, smirnoff ice osv Etter fødselen er lysten borte for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå