Gå til innhold

Dette med Norwegian og barnevogner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er jo når man faktisk har et valg, og kan bestille med SAS eller andre som dekker skade.

Men det er jo enkelte strekninger det kun er Norwegian som har. Hva gjør man da ?

Får man dekket skade av reiseforsikring uansett ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en ting til - de dekker om de ødelegger vogner som ligger i original emballasje.

Gjelder det også sånn reisebag som følger med noen vogner ? Easywalkeren min kom i en sånn - ikke i eske.....

Skrevet

Det md reiseforsikring er jeg litt usikker, men vil tro at den dekker det uansett. Så er det forskjell fra selskap til selskap på hvor høy egenandelen er. Hvis ikke det er andre enn norwegian, så må man enten satse på at det går bra eller finne en annen måte å reise på. Det er jo ikke norwegian sin skyld at ikke andre har den strekningen.

Vognen din har nok kommet i en pappeske fra fabrikk, som da er orginalembalasje.

Skrevet

Det er jo ikke bare med Noregian da. Jeg fikk skadet vogna med MyTravel og Ving. Det vitige er at du ser skaden før du forlater ankomsthallen. Hvis du oppdager skade henvender du deg i den skranken som ditt flyselskap samarebider med. Der får du kvittering på registrert skade. Husk også å ta vare på eventuelle rester av billett/boardingkort. Når du kommer hjem kontakter du forsikringsselskapet ditt. Du får da beskjed om å oppsøke en forhandler av vogna til å skrive ut skademelig. Så sender du alt til forsikringselskapet sammen med kvittering/garantibevis når du kjøpte vogna.

Det er sikkert litt forskjell fra selskap til selskap, men gjennom europeiske fikk vi hvertfall dekket vogna minus 10%, da vogna var over et halvt år gammel.

Skrevet

Du pakker vogna forsvarlig? Om den er pakket ordentlig og skulle bli ødelagt så får du erstatning.

Men jeg skjønner egentlig at de ikke erstatter vogner som blir sendt med hjulene på osv i en svart søppelsekk, de tåler jo ikke akkurat alt disse vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...