3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er dette normalt? Tok en test i sted, ble negativ,men det kom tre!!!vannrette streker begge kom på hver sin side av den som går i midten og var mye svakere. Jeg har tatt test før men aldri fått et sånt resultat. Er det normalt?
Musemor med tre søte små Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg ville trodd det var noe galt med testen og tatt en ny en
3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Går det å ta med til apotekt å evt vise frem for å få en ny gratis test da eller må jeg gå til det apoteket hvor jeg kjøpte den? De vil jo evt få igjen penger av produsenten uansett selv så....
blirjegsnartmamma Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Det betyr trillinger!! hehe neida Jeg ville også kjøpt en ny test.. Har fått sånne merkelig resultater selv på EL tester da..
3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 Men streken viser bare en strek nå. De to svake strekene som var der i sted er borte nå, så da må jeg nok kjøpe en ny test eller bare vente å se ennå lenger. Frustrerende å kaste penger på en test som ikke virker å så etterpå så er den akkurat som den skal, å den viser fremdeles negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå