svanemamma Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Skal bli godt og ta fatt på siste del av svangerskapet! Gleder oss masse til lille prinsessa vår kommer i januar :0)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Heeeei vennen miiin! Håper alt går bra med deg og dine for tiden =) Klem fra Isi* og turbotrollet i magen =)
svanemamma Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Alt bare bra. Fikk beskjed av jordmora i går om å ta det litt med ro så ikke prisessa kommer for tidlig, men ellers er alt bare bra! Vi skal ha en uke ferie nå og kose oss hjemme. Skal bli godt :0) Størstemann blir 5 år i morgen, så da blir det bursdagsfeiring. Alt bra med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå