Gå til innhold

Da flytter jeg inn hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli godt og ta fatt på siste del av svangerskapet!

Gleder oss masse til lille prinsessa vår kommer i januar :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeei vennen miiin! Håper alt går bra med deg og dine for tiden =) Klem fra Isi* og turbotrollet i magen =)

Skrevet

Alt bare bra. Fikk beskjed av jordmora i går om å ta det litt med ro så ikke prisessa kommer for tidlig, men ellers er alt bare bra! Vi skal ha en uke ferie nå og kose oss hjemme. Skal bli godt :0)

Størstemann blir 5 år i morgen, så da blir det bursdagsfeiring.

 

Alt bra med dere?

Skrevet

Hei hei og velkommen hit:-)

Skrevet

Velkommen så mye inn til oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...