Gå til innhold

Da takker jeg for meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

og flytter videre til 3.trimester :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris:)

 

Skrevet

heldigen.. litt misunnelig. Men det er vel bare å nyte tiden:)

Skrevet

lykke til:) jeg er 26 uker på vei så jeg følger vel også snart etter:)) et par uker til så...

Skrevet

Grattis! Det er utrolig så fort tiden går...Kommer etter deg på mandag. Deilig å gå igang med siste innspurt:-) Lykke til på siste del av turen!

Skrevet

Kjære hvor fort tida går.. Gratulerer med 2/3!! Kommer snart etter.. Skulle egentlig blitt med nå jeg også etter egen termin.... Men men...

Skrevet

Takk, takk alle sammen!

 

Ja tiden har gått så utrolig fort :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...