svanemamma Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 og flytter videre til 3.trimester :0)
jente83 med spire;) Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 heldigen.. litt misunnelig. Men det er vel bare å nyte tiden:)
har spire i magen min Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 lykke til:) jeg er 26 uker på vei så jeg følger vel også snart etter:)) et par uker til så...
lillerunde Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Grattis! Det er utrolig så fort tiden går...Kommer etter deg på mandag. Deilig å gå igang med siste innspurt:-) Lykke til på siste del av turen!
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Kjære hvor fort tida går.. Gratulerer med 2/3!! Kommer snart etter.. Skulle egentlig blitt med nå jeg også etter egen termin.... Men men...
svanemamma Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 Takk, takk alle sammen! Ja tiden har gått så utrolig fort :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå