Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det verste eg kjenner på denne tiden er ånden til folk. Må bare snu meg vekk før eg brekker meg om noen står for nær og puster på meg....og samboeren min stakkars får ikke mye suss for tiden da eg ikke klarer lukten av ånden hans...uff er det bare meg som er fæl, eller føler andre det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også overfølsom for lukter og spesielt ånde, lukter dårlig ånde på lang avstand! Så du er ikke alene!

Skrevet

Huff og huff, godt å se at det fler som har det som meg. jeg våkner på natta jeg av at jeg og sambo ligger ansikt mot ansikt. Det er ikke nam nam...

Skrevet

(hm...sniktitter innom fra 1.tri ;p)

Jeg tåler heller ikke ånden til folk...nå er det vel mest samboeren min som er såpass nært ansiktet mitt at jeg legger merke til det ;) Ikke har han spes dårlig ånde heller! Akkurat som før,men jeg tåler den bare ikke. Han får noen små kjappe nuss innimellom,men da kniper jeg igjen både øynene og holder pusetn for å ikke brekker meg...huff,stakkars! Men håper det blir bedre :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...