Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 er hjemme fra jobb pga enorme luftsmerter.. og i tilllegg ligger jeg og griner av div. innlegg.. begynnte å grine av "hvor får jeg tak i " jeg skal bli storesøster" t-skjorte innlegget!! herregud..*riste oppgitt på hodet* (jeg er ikke av den som griner av alt,men i dag er det dagen)
AnMar Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har alltid vært lettrørt, og kan godt felle en tåre eller tre over en trist artikkel eller en glad nyhet på tv feks... Men på onsdag - da jeg så på "Brothers & Sisters", og pappan hentet barna fra moren for å ha hovedomsorgen - da satt jeg virkelig og hulket i sofaen!!! Det gav seg ikke heller, og jeg var helt utmattet da jeg etterhvert krøp til sengs. Tårene rant mens jeg pusset tenner og i det hele tatt.. Kaller meg selv hormonhurpe for tiden - blir så sinna over de minste ting. Ikke bra for blodtrykket ; D
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 jeg er ikke lettrørt i det hele tatt.. men tydeligvis blitt "overlettrørt" i dag.. så samme episode..men kom ikke en tåre da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå