temine Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har fått en nydelig gutt med mange hjertefeil. Han er et vanskelig tilfelle i følge barnekardiologen. I går kjørte min mor (uten å spørre meg, for hun var redd jeg skulle si nei) til Snåsa og oppsøkte Snåsa-kallen. Hun visste ikke hvor han bodde eller noe, men fant da veien. Hun fikk en bedre og bedre følelse inni seg jo nærmere hun kom huset hans, og den vonde nakken hennes forvant mer og mer jo nærmere hun kom.Hun viste ham ett bilde av gutten min og fortalte at hun var veldig redd for barnebarnet sitt, fordi han var født med hjertefeil. Han sa da: "Dette er en sterk kar, det går bra med han. Men det blir to operasjoner. En nå snart, og en de kan vente litt med". Så fikk hun telefonnummeret hans, og beskjed om å ringe hver gang vi hadde vært inne hos legen. "Det er ikke så ille som de fikk vite sist", sa han til slutt. Jeg har selvfølgelig en voldsom lyst til å tro på han, mannen har jo gjort utrolige ting i livet sitt!! MEN, jeg er i utgangspunktet litt tvilende til slikt, men etter å ha lest litt om denne mannen begynner jeg å innse at det må være noe med han. Er jo ikke uten grunn at han har fått kongens fortjenestemedalje. Noen som har vært borti han/kjenner noen som har fått hjelp av han?
Lillemus&mamma'n Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Kan ikke uttale meg om snåsakallen, men har en oppløftende historie å fortelle deg. Jeg er, som deg, veldig skeptisk til healere. Er av den typen som gjerne fnyser av sånne historier, men så kommer saken: Min venninne gjennom nesten 30 år har de siste 20 årene lidd av OCD (tvangstanker/-handlinger). Dette har blitt verre og verre med tiden, og i de verste periodene har hun vært suicidal. I august var hun hos en dame som er healer, og tror du ikke dama er blitt frisk!?! Dette er ei jente som har vært blant de sykeste OCD-pasientene i Norge! Hun har blitt behandlet med eksponeringsterapi, tankefeltterapi, medisiner... alt du kan tenke deg, men et besøk hos denne healerdama gjorde altså susen. Hun går fortsatt jevnlig til healeren for "påfyll av energi", men det er helt utrolig å se hvor bra hun er blitt. Det er som å få min gamle venninne tilbake. Så lenge han ikke sier at dere skal slutt å gå til legen og bare gjøre som han sier, er et jo i hvertfall ikke farlig. Han skader vel ikke barnet ved å se på det?
temine Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, er ikke redd for st han skal bli skadet:) Han har ikke møtt han engagn, mamma hadde bare med ett bilde, og hun skal nå holde tlf.kontakt med han. Jeg ønsker egentlig bare å høre positive historier (som din), som kanskje kan hjelpe meg til å tro på at det han sier er sant. To operasjoner er nemlig en drøm i forhold til alle feil legen så på sist kontroll.
anema80 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Kjenner noen som har vært i kontakt med han. Det var en veldig positiv opplevelse. Ikke vær redd
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Har hørt om flere som har møtt han, og hatt positive og helende opplevelser. Min mor møtte ham en gang i forbindelse med en boksignering (hun jobber i bokhandel) og han spurte henne om ting som han umulig kunne vite fra før....(ang. hennes helse). Hun sa det føltes som han så rett igjennom henne. Og hun er ikke av typen som tror noe særlig på slike ting.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Så kjedelig å høre om lille gutten din, senderavgårde noen gode tanker jeg, og håper han blir så frisk som han kan Så vil jeg bare si at alt jeg har hørt om Snåsa-kallen har vært positivt! Kjenner flere som har oppsøkt han, og som har fått både gode råd og god hjelp hos han! Har også hørt at han ikke kan hjelpe alle, men da sier han fra om det med en gang de kommer visst! Ei veninnde av meg fikk forresten gode råd om sitt hjerneskadde barn, noe som man umulig kunne vite på det tidspunktet! Han fikk kun se bilde av jenta, som ikke ser syk ut, men ga detaljerte opplysninger og råd, noe de litt motvillig valgte å følge! Det viste seg at han hadde helt rett, noe som gjør at de i dag kan kommunisere med jenta si med ord, selv om legene hele veien har sagt at det ville være umulig! I tillegg så han en skjult hjertefeil hos jenta, noe som legene ikke oppdaget før hun var 3 år, etter mye mas fra foreldrene! Men er helt sikkert andre som har negative opplevelser med han også... Men jeg tror ikke det skader å tro litt jeg da Igjen, masse lykke til med gutten din!
HokusPokus&Filiokus Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Min far fikk hjelp av han en gang. Han hadde så vondt i ryggen at han ikke kom seg opp av senga, så han ringte snåsa-kallen og fortalte om problemet. "Det e greit det" sier kallen å legger på. En liten stund senere var ryggvondet borte og han har ikke fått det tilbake senere heller. Så han er utrolig! Håper det går bra med gutten din!
*Super*Mamman* Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Mamma oppsøkte han en gang, og han fortalte henne at hun var gravid før hun engang visste det selv.. Hun hadde aldri trodd hun kunne være gravid, for pga mange eggstokkbetennelser i sine yngre år, så hadde hun i følje mange leger blitt steril... Så hun lo jo så klart godt av dette, men noen dager senere fikk hun vite at hun faktisk var gravid..
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Har bare hørt positivt om Snåsa -kailln ja. Dette er en mann som har hjulpet mange. Håper han kan være til hjelp for dere også!! Lykke til!
Turmalin Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Har også bare hørt positive ting om Snåsakallen. Her kan du se en fin dokumentar om ham som ble sendt på NRK: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/194615 Lykke, lykke til med lille gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå