temine Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har fått en nydelig gutt med mange hjertefeil. Han er et vanskelig tilfelle i følge barnekardiologen. I går kjørte min mor (uten å spørre meg, for hun var redd jeg skulle si nei) til Snåsa og oppsøkte Snåsa-kallen. Hun visste ikke hvor han bodde eller noe, men fant da veien. Hun fikk en bedre og bedre følelse inni seg jo nærmere hun kom huset hans, og den vonde nakken hennes forvant mer og mer jo nærmere hun kom.Hun viste ham ett bilde av gutten min og fortalte at hun var veldig redd for barnebarnet sitt, fordi han var født med hjertefeil. Han sa da: "Dette er en sterk kar, det går bra med han. Men det blir to operasjoner. En nå snart, og en de kan vente litt med". Så fikk hun telefonnummeret hans, og beskjed om å ringe hver gang vi hadde vært inne hos legen. "Det er ikke så ille som de fikk vite sist", sa han til slutt. Jeg har selvfølgelig en voldsom lyst til å tro på han, mannen har jo gjort utrolige ting i livet sitt!! MEN, jeg er i utgangspunktet litt tvilende til slikt, men etter å ha lest litt om denne mannen begynner jeg å innse at det må være noe med han. Er jo ikke uten grunn at han har fått kongens fortjenestemedalje. Noen som har vært borti han/kjenner noen som har fått hjelp av han?
6Ymamma Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kjenner han ikke...har lest mye om han og sett om han på nett tv. Jeg skulle gjerne ønske å komme i kontakt med han...Jeg har ms. Jeg tror ikke han kan fjerne min ms, men at han kan fjerne mange av mine ms realterte plager som fatigue(ubeskrivelig trøtthet), nervesmerter etc. Han har hjulpet mange! Det hadde vært en drøm å få pratet med han. Kan du sende meg pm med telefon nr hans? Jeg aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han.=( Når man har plager så prøver man alt....
temine Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke nummeret hans desverre, men mamma fikk det....med en beskjed om at det var hemmelig, for han er gammel, sliten og har egentlig sluttet. Skulle veldig gjerne hjulpet deg, får dårlig samvittighet nå! Mamma ante ikke hvordan hun skulle finne han hun heller, men kjørte bare mange mil til Snåsa og spurte seg derfra. Nå kan det hende du bor enda lenger unna enn henne da, men det er altså en mulighet. Som sagt, skulle så gjerne hjulpet deg!
6Ymamma Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Vet du adressa hans da? Så jeg kan skrive brev til han?
temine Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke adressen han heller, men fant ut ved ett søk på google nå at han heter Joralf Gjerstad og bor på Snåsa, så da skulle en tro ett brev vil komme frem. Er jo ikke store plassen.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, har vært der.. Og han har som regel rett;) utrolig varme hender!!! Men advarer deg; han kan "sense" eller tenke seg til hva du tenker, altså om du tviler ang han, så vet han det, i alle fall hvis han har tatt på deg, eller noen som står deg nær..Bare så du vet det;) Regner også med at han får med seg det meste i denne tråden også
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 og du temine; kanskje ikke så lurt å legge ut navn og adr til han på nettet her?? Det er tross alt en grunn til at han har sluttet med alt dette, han er som du sier en gammel mann, som har vært mye besøkt, og som får x antall telefonopprigninger pr dag.. Så kanskje det burde være opp til han å gi seg til kjenne om han har kapasitet?? Skjønner at du får dårlig samvittighet når andre ønsker info, men...
amk1 Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Dette mener jeg du kan tro på. Snåsa kaill`n har nok disse evnene:-) i motsetning til mange andre som liksom driver med det.
temine Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2008 Nå vet ikke jeg adressa hans, og navnet visste jeg heller ikke, men fant det ved å google, noe alle kan gjøre. Er jo godt kjent hva han heter og, han har vært mye i media i det siste i forbindelse med boka som er skrevet om han og det at han har fått kongens fortjenestemedalje. Så hva han heter og hvor han bor er liksom viden kjent, skulle ikke tro det var noe galt i det. Håper ikke det i alle fall. Har selvfølgelig ikke tenkt å be mamma gi meg telefonnummeret eller adressa hans og legge det ut på nett!!!! Alt jeg er ute etter her er å høre om andre har noen positive erfaringer med mannen, for jeg ønsker over alt i verden at det han sier om min lille knert skal være sant. Har ikke vært borti mennesker med varme hender eller synske evner før, har ikke noen erfaring med det og føler derfor ikke jeg kan si at jeg tror sånn helt uten videre. Men ønsker å tro, det gjør jeg av hele mitt hjerte:)
Cat.68 Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Åhhh du er heldig som får hjelp av ham. Vettu han er min store helt, uff får tårer i øynene når jeg bare tenker på ham. Dette er det største og varmeste menneske som gått i et par sko og jeg er ham evinnerlig takknemmelig. Vi var også heldige og fikk kontakt med ham da vi hadde lillejenta dødssyk, (det var hans ønske om å hjelpe). Han reddet livet hennes det er jeg overbevisst om. Tro på ham du, og ring når han har sagt at du kan det. Til dere andre som ønsker kontakt med ham. Respekter at han er gammel. Han er tross alt et godt stykke over 80 år.
ZZzZzzZ Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg sitter og leser den ene boka has nå... Helt utrolig!!
piano♫ Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg kjenner mange som har vært hos mannen (noen som mener han har hjulpet, andre ikke), at han har evner, det tror jeg nok. At han er et varmt og fantastisk menneske er det vel heller ingen tvil om. Men...mannen min var der da han var tenåring, fordi beina hans ikke fungerte som de skulle. Mannen min kjente de varme hendene, men "diagnosen" Snåsakallen stilte, var at mannen min var "en skikkelig latsåli". For 2 år siden fikk han diagnosen medfødt muskelsykdom, og lat er vel ikke akkurat et ord som beskriver han ;-). Så vær obs på at det ikke er alle han kan hjelpe/alt han vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå