Gå til innhold

Hvor står brannslukningsapparatet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags har dere? CO2, pulver eller skum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI har vanlige pulverapparater (store), det i 2. etg står i "midtstua" som er det rommet som er lettest å komme til fra hele etasjen, i 1. etg står det i garderobeskapet i gangen, også enkelt å komme til fra hele etg. I kjelleren tror jeg ikke vi har - er det påbudt i alle etasjer eller kun pr hus?

Skrevet

Pulver og på kjøkkenet.

Hm. Lurer på om det har noe med min matlagingsevne å gjøre? Hehe

Skrevet

Det står på soverommet. Det er det som er anbefalt også. Har pulverapparat.

Skrevet

Oh shit!

Det har vi helt glemt midt oppi flyttinga. Kjøpte nytt for under et halvt år siden, men det står igjen:/

Takk for påminnelsen.

Skrevet

Vi har store pulver apparat på vaskerommet (ved siden av kjøkkenet) og på vårt soverom.

Et stort co2 apparat på gjesterommet i 2. etg.

Skrevet

Jeg tipper det bare er pliktig med ett -- siden kun ett fulgte med vårt nye hus påtross av to etg. Brannvesenet her anbefaler at det står godt synlig ved inngangen slik at naboer etc kan finne det hvis ikke vi er her...., men jeg vet ikke hva som er lurest..

Skrevet

Pulver på soverommet..

Skrevet

Står i kottet på gangen, altså midt i leiligheten. Står helt ved døren, så finner det med en gang om vi skulle behøve det.. MEN, hva skjer egentlig når et brannslukkningsapparat går ut på dato?? Vår har gjort d, når jeg tenker meg om... :S

Skrevet

Pulver, og det står på kjøkkenet. ( Vi har stue og kjøkken i ett, så er som regel der vi oppholder oss.:)

Skrevet

En i stua og en på soverommet, altså en i hver etg.

Skrevet

Pulverapparat som står på mitt soverom. Sønnen min sitt soverom er innenfor mitt igjen.

Skrevet

Pulveret kan visst stivne til en klump. Apparatene skal visst uansett snuses 2 g pr år for å unngå dette

Skrevet

Har et som står oppe i gangen.. Og et som står nede ved trappa.. :) pulver. Enkelt og nå til begge. Har og et brannteppe på kjøkkenet.

Skrevet

det står i gangen, så alle som kommer inn døren ser det.

Gangen er og rett ved vårt soverom.

Vet egentlig ikke hvor ellers det kunne vært lurt å hatt det..=P

Tenker at i nærheten av soverommet vårt er lurt, men og slik at andre ser det.. i tilfelle noen skulle sitte barnevakt eller lignende å ha bruk for det og ikke måtte lete etter det =/

Skrevet

Pulver og har ett nede i gangen og ett oppe i gangen mellom soverommene =))

Skrevet

To pulver, et lite og et stort. Det lille står på soverommet vårt, det store står i gangen. Bor heldigvis i 1 etg så det er bare 2 meter ned til fortauet om vi må hoppe ut soveromsvinduet:)

Skrevet

Har ikke brannslukkingsapparat, men har brannslange på vaskerommet (som egentlig er ganske midt i leiligheten på et vis), pluss sprinkleranlegg. Brannvesenet her anbefaler forøvrig at man har brannslukkingsapparatet på soverommet, sånn hvis det brenner på natta, for hvis det brenner på dagen kommer man seg som regel ut uansett visstnok..

Skrevet

Pulver på soverommet som anbefalt av brannvesenet.

Skrevet

Vi har to skumapparater, ett på hvert soverom...

Skrevet

Pulver. Tre store. En på lekerommet ved siden av stua og kjøkkenet i 2. etg. 1 ved peisovnen i 1. etg. og en i kjelleren, den står i kjellerstua, der peisen er.

Skrevet

Vi har ett i hver etg,altså 3 stk. Pulverapparat.

Skrevet

Her står pulverapparatet på verandaen:)

Skrevet

Pulver. Henger på veggen i gangen, rett utenfor soveromsdra mi, og dermed midt i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...