Mille** Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Han fortjener virkelig en liten oppmerksomhet. Håper han blir glad. Nyvasket hus, middag og roser, hva mer kan en mann ønske seg? *kremt* Det er vel strengt tatt en ting til en mann kan ønske seg, men det fikk han i går kveld. ;o)
Korse76♥ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 ååå så romlemantisk Er singel og en smule misunnelig nå hehe Kanskje jeg skal kjøpe roser til bikkja hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Så koselig da.. Er det noe spesielt eller? Han bør bare bli glad nå ja.. )
Mille** Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Neida, bare litt hverdagskjærlighet. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Så heldig mann du har;=) Ble han glad da? Jeg kjøpte roser til min mann for en stund tilbake siden, og sa det for at jeg var så glad i han. Han trodde meg ikke, og lurte på hvor blomstene var fra og i hvilken anledning.. Så neste gang jeg kjøpte blomster (for å pynte med hjemme) så sa jeg det var fra en hemmelig beundrer, han trodde meg ikke da heller.. hehe:)
Mille** Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe....joda, mannen min ble veldig glad, men lurte på om jeg hadde gjort noe som jeg hadde dårlig samvittighet siden han fikk blomster. Dustemannen! Men han ble glad, og forhåpentligvis inspirert. ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Inapirert ja.. Når det gjelder blomster har gitt opp at mannen skal kjøpe det til meg for lenge siden. Men han er så god og flink på mange andre områder så jeg skal vel ikke klage.. Men jeg kjøper blomster til meg selv av og til. Liker å pynte med nye friske blomster. Særlig til helg og særlig de helgene jeg har vasket litt i huset og ryddet litt før helgen kommer.. Og har nok også en sammenheng med at jeg dreper fort de blomstene jeg har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå