mei&mi + marcus :) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Min datter på 5 år såg "Den utrolige reisen" for første gang i går. (Den med de to hundene og katten som rømmer over fjellet) og på slutten da "Shadow" kom haltende hjem igjen så begynte hun å hylgrine!!! Vi fikk sjokk og visste ikke om vi skulle le eller grine selv. Hun var helt utrøstelig stakkar... Så der mangler det ikke på følelser. Hun sa i dag at hun begynte grine fordi hun ble så glad..hehe.. Lille skjønningen min..
Mamman til Mia Camilia Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Så skjønt. Jeg griner selv av den filmen.
mei&mi + marcus :) Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, jeg også. Gikk inn på kjøkkenet på slutten så hun ikke skulle se at jeg begynte å grine. Men det hjalp jo lite når hun begynte selv.. Synes det var litt rart å se at en 5 åring lever seg så inn i en film at hun begynner å grine..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Min datter er og sånn... Gråter av den store låvefesten (faren dør), elias (prinsesseskipet er fanget), balto (kjæresten savner balto, jenta er syk, balto skader seg osv osv)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 begynnte å grine nå..så søt hun er.. *en smule hormonell i dag*
bompymamma Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, ja det er jo herlig! Datteren min gråt i slutten på Den lille havfruen, for hun syntes det var så fint at Ariel fikk prinsen sin til slutt! : )
gutt09&spire11 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Nåmmen......så skjønn datter du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå