Marlex Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jippi! Jeg er gravid!!!!!! Jeg har de siste 8 dagene gått fra å få positiv test, få mensen og bli dritskuffa, ha masse symptomer, tatt 2 blodprøver hos legen (og en hel haug med positive billigtester), og nå fikk jeg nettopp beskjed om at: Joda, jeg var nok gravid!!! Hurra!!!!!!!!!!!!! :-) Måtte bare få det ut! Termin 26. juni:-)
Lalinja Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Oioi, GRATULERER! Det må ha vært en berg og dal-bane av følelser den siste uka!!! Lykke til!!!
løvepus-74 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer - det må jo føles skikkelig bra!!!
Marlex Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 Tusen takk alle sammen! Har vært litt av en berg og dalbane, ja! Å nå er jeg helt i hundre, for jeg er så letta!!!! Tror ikke jeg jubla like mye sist altså! Har vært ganske så nervepirrende ja... ;-)
Jenny251210 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Gratulerer Hvilke symptomer har du, og var mensen din helt vanlig?
mamma til O og T <3 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Så morro:) du har termin 1 dag etter meg;) hehe foreløbig termindato hos meg er 27 juni:)
Marlex Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for det! :-) Litt treg med å svare, men: Helt vanlig mensen, ja, eneste var at det lukta litt annerledes (som fostervann, søtlig) og så verka jeg ikke i rygg/hofter før og når den kom. (Det pleier jeg å gjøre.) Ellers blødde jeg like mye og lenge som vanlig. Men hadde veldig på følelsen at jeg var gravid allikevel, da! ;-) Symptomene mine er uggen/kvalm, ømme bryster og mørkere areola, hodepine svimmelhet og trøtthet! (Har målt hcg-stigning hos lege, så er gravid) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå