mamarama og lille banan Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 flere som går og ruger, og har termin i dag, eller dagene rundt? ingenting tyder på at denne gutten vil ut i dag i hvert fall...
*tornerose* Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Heia :-) Hadde termin i går.... hadde smårier, var kvalm og slimet masse igår og i forgårs, men nå har det stoppet helt opp :-( Så ingen tegn på at min lillegutt vil ut i dag heller :-/ Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, noe som ikke er enkelt i disse dager!!!!
BABY-JENTE Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 føler med dere, begge to.... heldigvis er det ikke mange dagene før det faktisk MÅ skje noe, de er jo klare til å komme ut nå, så... :-)
mamarama og lille banan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 helt merkelig dette! samtidig med at jeg vil ha ham ut nå, skjønner jeg ikke helt at jeg skal bli mamma og gå i fødsel...veldig mange rare og forvirrende følelser
Lilja121 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Jepp. Men ingen tegn til fødsel. Er i så god form at det egentlig er greit med noen dager til før den nye sjefen melder sin ankomst. Går faktisk ikke og venter i det hele tatt. Men regner med å bli mer utålmodig ettersom dagene går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå