Gå til innhold

vi er bedt i bryllup og

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er bedt i bryllup til tremenningen til sambo, de har hatt en del kontakt opp gjennom årene. Vi er bedt til kaffe/kaker og festen etterpå.

Det jeg lurer på er hva vi kan kjøpe i bryllupsgave?..vi får ikke sjekket hva de ev. har skrevet på lister i forskjellige butikker fordi de bor mange timer unna oss. Hvor mye er det vanlig å kjøpe for når det ikke er nærmeste familie?...noen som har tips til gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikker på at de ikke har lagt ut liste på glassmagasinet på nettet da? Se på www.bryllupslisten.no, legg inn navn og dato, så skal det evt. komme opp.

Ville vel lagt meg på en 5-600 kroner. Kjøper dere f.eks. glass fra Glassmagasinet så kan de jo bare bytte det dersom de samler på en annen serie. Evt. noen fine tøyservietter og serviettringer til?

Skrevet

er det vanlig å bruke så mye? vi har litt dårlig råd akkurat nå og kommer til å ha det noen mnd. fremover:(

men skal sjekke på glassmagasinet:)

-HI

Skrevet

Syns det var mye jeg og.. 2-4 hundre må vell være nok synes nå jeg..

Skrevet

Kommer kanskje an på hva som er vanlig i den 'gjengen' man vanker da... ? jeg synes 500 er minimum i bryllupsgave - men det er meg da..

Skrevet

Jeg ville alliert meg med en gjeng som spleiset, jeg. I en ikke for nær sammenheng, hvis dette ikke er omgangsvenner av dere.

Til de nærmeste venner og familie regner jeg 500,- som "vanlig". De som er litt mer utenfor regner jeg 200-300,- som rimelig.

Best da og spleise, så det ikke blir noen sak av hvor mye en og hver gir.

Jeg syntes generelt det er vanskeligere og mer tidkrevende å bevisst gå inn for enn billig gave enn å bare gi noe som enten er registrert eller som faller naturlig. Det er meg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...