Guttemamman:-) Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har en skjønn sønn og venter nå gutt nummer 2. Vi hadde egentlig bestemt at vi skal ha bare to barn men kjenner allerede nå før nummer 2 har kommet at jeg ikke klarer å slå meg til ro med det. Ønske om ei lita jente er så sterk...Flere som er like idiotiske som meg???Fornuften sier jeg skal være lykkelig så lenge jeg har to friske barn men følelsene sier noe annet...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Her er det motsatt - har alltid ønska meg tre barn. Og fra vi fikk vår første(gutt) har det vært mas om at vi skal få ei jente. Nå har vi 3 flotte gutter, og legen har bestilt time for sterilisering - så kanskje det blir slutt på maset =) Vi endrer ikke på familieplanlegginga vår i forhold til om vi får gutt eller jente. Om dere vil ha 3 barn er jo det flott, men om det blir sånn at du skal produsere unger helt til dere får jente blir det litt fjernt tenker jeg =P Kan jo ende opp med egen liten barnehage, hehe!
Guttemamman:-) Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Men tenker du aldri at du skulle ønske du hadde ei lita jente? Er så redd for at jeg aldri skal føle at familien er helt komplett dersom det ikke kommer ei lita jente til slutt.Men 3 barn er max uansett så hvis en eventuell tredjemann også blir gutt er jeg så livredd for å gå resten av livet å tenke på jenta jeg mangler. Får dårlig samvittighet av å tenke sånn for vet jo at det finnes mange der ute som blir overlykkelige bare de får ett friskt barn....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, jeg har ikke noe "savn" etter ei jente. Koser meg med guttene mine, jeg =) Ennå er de små og mamma er best i hele verden, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå