Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Mannen min har vært sykmeldt i flere mnd nå, og det har vært mye tull med nav og lønnsutbet. fra arb. giver i forb. med det. I tillegg er det ikke så gøy å være sykmeldt når du vet at de andre på jobben arbeider rævva av seg og du ikke kan hjelpe til - særlig når du har hatt 60 %pappaperm i 10 mnd før du ble sykmeldt og ikke rakk å jobbe fullt særlig lenge før det ble langtidsfravær igjen.. Og i januar er det ny pappaperm, takket være min overivrige livmor, hehe.. Denne mnd fikk han ikke lønn i det hele tatt, (noe som passer ekstremt dårlig siden vi har to huslån om dagen) og vi fikk angst og skjelven og lurte på hva som nå skulle skje. I går dumpet det et brev med arb.giverens logo på, og håndskrevet navnet hans på. Han er jo ikke hjemme, så jeg måtte ringe ham og si at det var kommet (vil ikke åpne hans pers. brev uten videre) Nå får jeg sikkert sparken, sa han, og det var jo nesten det jeg tenkte jeg også... Men, neida - takk for samarbeidet i 2007, din årslønn er hevet med x-antall kr effektivt fra juli - og du får etterbetalt (en anseelig sum penger) på neste lønn! :-D Juhu!
Happilyeverafter<3 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Så godt da:) Gratulere til mannen din! Slike arbeidsgivere det vil vi ha flere av!! Hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå