Gå til innhold

julegaveønsker til barna?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har allerede begynt å få spørsmål om hva snuppa ønsker seg til jul (nesten 8 mnd i jula). Men, jeg kjenner at det er litt vanskelig å komme på ting. Vi har sagt at Torbjøn Enger cd er er fine, litt klær, kanskje noen leker, og tripp trapp stol. Noen som har noen gode forslag? Gjerne noen litt større ting også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leker som gå-vogn (Brio har ei stødig ei, som kan reduseres i fart, så den ikke triller unna barnet) , giraffen til å stå opp etter og putte baller på, lekebord fra FP osv.

 

Eller dere kan tenke litt frem i tid, og feks ønske dere duplo. Jenta mi på 123mnd synes duplo og dukke er tingen om dagen. Vi har det rosa duploslottet med innhold. Kjempegøy! Kan holde på lenge med det.

 

Viktig å ha noen billige ønsker også ;)

Skrevet

Vi har tenkt på ting hun trenger innen hun fyller 1 (neste gavedryss). Bl.a. har vi ønsket oss gavekort der vi har tenkt å kjøpe det neste bilsetet. Ellers

* gåvogn

* tripp-trapp

* ulltøy i større str

 

Vet at det garantert blir mye leker, så noen nyttige ting har jeg ikke dårlig samvittighet for å *bruke* hennes gaver på.

Skrevet

Vi ønsker ulltøy hvert år - får aldri nok nå når hun går i bhg.

Astrid Lindgren dvd'er (kanskje ikke så kjekt når hun er 8mnd, men kjekt senere)

Bøker

Gåvogn (vi fikk også sånn som hun første beskrev, hvor man kan regulere farten på hjulene)

Diverse leker, puslespill har slått godt an i heimen her

 

Skrevet

Åh, en fiiiiin gyngehest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...