my71 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hemoroider. Jeg har jo hatt disse lenge, og de har kommet og gått litt...endel ubehag...men plutselig har de blitt kjempe vonde. Stein harde. De kan ikke berøres uten å få tårer i øynene. Ingen ting hjelper av salver. Tok en paracet netopp...håper at det kan hjelpe. Noen som har tips til en dame i nød?
Plutselig_gravid Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei på deg. Synes fryktelig synd på deg - må bare få si det. Klarer du å sitte? Godt tips der er badering;) Aner ikke hva som hjelper. Og aner ikke om du kan bruke noe salve mot det nå når du er gravid. Men paracet kan du i hvert fall bruke. Ville bare si til deg at når du kommer på sykehuset og skal føde så MÅ du huske å KREVE klyster. De glemte helt å sett klyster på meg. Og den dagen jeg fødte hadde jeg ikke vært på do på en uke. Hadde mer eller mindre forstoppelse. OG bebisen ville ikke ut før jeg hadde presset i over 2 timer. Så du kan tenke deg hvordan det gikk bak i der. Hadde aldri hatt hemoroider før, men etter fødselen så jeg ikke ut bak i der. Så helt vrengt ut. Slet med å gå og å sitte i 3 mnd etterpå. GUD så vondt det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå