Gå til innhold

Nes kommune / Kongsvinger sykehus


Annekene

Anbefalte innlegg

Hei , jeg kommer til å flytte til Skogbygda i Nes kommune om noen uker og lurer på om det er noen andre i næreheten som kommer til å føde i Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg er ikke helt sikker enda på alle helsestasjoner osv.

Men jeg tror nok, det blir Årnes. Etter jeg har flyttet, kunne de være fint hvis vi kunne treffes?

Jeg har termin 27 jan, men det kan jo gå over til februar og derfor titter jeg inn i klubben her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24februar å skal føde på Kongsvinger,så sant nurka ikke kommer før uke 37.....Regner med å muligens føde før termin siden jeg er gravid med tvillinger....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på kongsvinger ja..

Har termin 21 feb, men det kan fort bli mars. hehe! Hvorfor flytter du dit da? ell litt privat spmål det kanskje, bare glemme det du.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hører til helsestasjonen på Årnes (Familiens Hus), så kan vi jo gå på jordmorkafè samtidig kanskje? Det er to fredager hvor det snakkes om fødsel og amming. Jeg er andregangsfødende, så regner med det ikke er så mye nytt, men er jo morsomt å treffe andre likevel. Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne vært kjempe hyggelig, men dessverre kan jeg ikke i dag. Min 12 åring har ridning i kveld. Og vi flytter om 9 dager.

Men etter jeg har flyttet vil jeg gjerne være med.

Skal dere ha julebord også? Oslo januar mammaer kommer å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...