Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor kan ingen svare meg på vaksinasjonsspørsmål????? Er det ingen som tør står for at dem ikke er egoister å dermed vaksnierer barna sine? Jeg har spurt så mange ganger om folk kan komme med sine erfaringer rundt det å vaksninere barna sine, alså hvordan dem reagerte. men eneste svar jeg får er at man ikke bør vaksinere. JO DET BØR MAN!!!! Jeg vil ikke ha en haug teite formeninger og kjeft fordi jeg vaksinerer barnet mitt. Jeg vil høre erfaringer rundt det. Får dem feber og slikt. KAN NOEN HJELPE MEG?????
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Det er veldig individuelt, å noe ingen kan svare deg på.. Alle barn reagerer forskjellig. Jeg vaksinerer mitt barn, har fulgt programmet. Min sønn har ikke hatt noe særlig med bivirkninger. Vært litt sutrete og urolig det første døgnet. Men feber er ofte en normal reaksjon på sprøyter.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har 2 barn, og begge har fått alle sine vaksiner. Eneste reaksjonene(som også er de vanlige) er litt feber(ca 38-38,5 grader i en dag eller så), og øm på stikkstedet. Ikke hver gang dette skjedde, men ved de fleste vaksinene. Har heller aldri hørt om andre jeg kjenner med barn, som har opplevd noe annet. Jeg er forøvrig enig med deg, HI:)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Det er veldig individuelt om de reagerer eller ikke. Vi følger vaksineprogrammet, og har ikke hatt noen som helst bivirkninger på noen av vaksinene.
BABY-JENTE Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 døde aborterte fostre??? hva skal det bety
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Min er kun 4mnd og har hatt sin forste vaksine. Han fikk feber og ble litt slapp. Men dette var eneste bivirkningen. Helsesoster svarer deg på det du lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå