Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Burde jeg fortelle til jordmoren min at jeg har blitt voldtatt? jeg er andregangs fødende, og forrige fødsel var et mareritt..på mange måter. det ble komplikasjoner på slutten og da stormet det inn med folk..noe som gjorde at jeg fikk panikk..jeg klarer ikke tanken på mannfolk mellom beina mine! så fikk jeg ingen informasjon om hva som skjedde og hva som var galt. Dette har jeg tatt opp med jordmor, og nå skal jeg på samtale på sykehuset, og der skal jeg snakke med den mannlige gynekologen som tok i mot førstemann. Klarer ikke tanken på å se igjen den mannen!! Er det mulig å si at en ikke vil ha mannlig gynekolog om det skulle bli komplikasjoner igjen? Litt rotete innlegg, men er så usikker på hva jeg skal gjøre! Fikk brevet fra sykehuset i posten i dag, om at jeg skal inn til samtale i november, lurer på å avbestille timen! Har tenkt at når fødselen begynner så kommer jeg ikke til å si de til noen! Bare føde hjemme, alene.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 jeg ville virkelig snakket med jordmor, og sagt at du ikke klarer at det skal være med menn når du føder.. Da kan det nok tenkes at de kan klare å tilrettelegge litt.. Hva om noe skjer når du føder hjemme alene? Og det må tilkalles ambulanse, og det bare er menn på vakt? Nei, da er det bedre å prøve å planlegge litt.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Herregud, dette må du jo si ifra om med én gang! Stakkars deg, du skal ikke gå og grue deg til det. Du må jo si ifra, slik at de kan lage et opplegg som gjør situasjonen lettere og kanskje til og med lysbetont for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå