Mille** Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 I dag har jeg vasket hele huset, og det begynner å bli en gooood stund siden sist. Vasker seff badet hver 5. dag ca. og kjøkkenet når det trengs, og støvsuger annenhver dag. Men gulvene ellers blir ikke så veldig ofte vasket. Vasker dere hele huset en gang i uka? Får inntrykk av at mange gjør det nemlig...... )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Støvsuger ofte, vasker badet en gang i uken ca, kjøkken oftere. Mens gulvene ellers, tja sånn en gang iblant.. Er vell slik at gulvene må få seg en vask i løpet av denne dagen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Vi gjør det ikke, vasker når det trengs. Kan like godt være en fredag som på en mandag.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vasker når jeg har tid og ork! Før MÅTTE jeg vaske hver fredag, men nå stresser jeg ikke med det.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, du er ikke alene om å ikke gjøre det. Her vaskes det så ofte/sjelden vi synes det er nødvendig.
Bøggly Skrevet 25. oktober 2008 #6 Skrevet 25. oktober 2008 Nei, hvordan i all verden skulle jeg rekke det?! Her blir det vasket litt skjeldnere enn det trengs (føles i alle fall slik). I helga MÅ det gjøres noe - det er sikkert, men om det blir i dag, eller i morgen, det får vi se litt på....
bente69;) Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Vi har en vaskedame som kommer på fredager i oddetallsuker, så hun var her i går *kanondeilig* Slenger litt med støvsugeren, vasker badene og litt rundt om på kjøkkenet innemellom. Vaskedame er det beste som har hendt meg:)) Orgasmisk deilig er det!! *ler*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Har ikke noen fast vaske dag jeg.. vasker litt her og der når det trengs, og bad og kjøkken blir jo mest vasket. Støvsuging må jo ofte til. Synes det er greit å vaske litt nå og litt da så blir det ikke så mye på en gang. Men mange ganger tar jeg jo og vasker "alt mulig" når jeg først er i gang.. Jeg har ikke inntrykk av at så mange vasker hele huset hver uke..
katta og co Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Nei vi vasker ikke hver fredag. Her blir det gjort når det blir for ille;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg vasker ikke hver fredag. Jeg støvsuger stue, kjøkken og gang hver kveld når barna har lagt seg med mindre vi ikke har vært hjemme. Vasker vask og do ca 3 ganger i uka. Vasker litt rundt på kjøkken hver dag når jeg bruker det. Støvsuger rundt om i resten av huset ca 3-5 ganger i mnd. Alt etter når jeg har tid. Vasker ikke resten av rommene så ofte for vi har ikke pusset de opp enda og da er jeg sååå sløv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå