Gå til innhold

Har magen synket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har termin om under 2 uker, men kan ikke akkurat skryte av at magen har synket ned... Hvordan er det med dere?? Og er det en regel at magen bestandig synker før første tegn til fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin om 4 uker og 3 dager og er ganske sikker på at magen har sunket pittelitt. Mulig det bare er innbilling, men tror nok den har det:-) Det siste spørsmålet ditt vet jeg ikke svaret på.. Men tror kanskje magen synker når babyen begynner å feste seg, og det kan jo skje under fødselen eller flere uker før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om 3 uker i morgen. Magen har begynt og synke nå. hadde avflatet sm-mål i følge jordmor. Hun har festet seg godt mente legen i dag. Er andregangs, så trenger jo ikke feste seg i det heletatt da.

Husk at ikke alle babyer fester seg, og da synker heller ikke magen så veldig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin om 12 dager og min har heller ikke sunket.. I morges syns jeg babyen lå så høyt oppe under ribbena som aldri før og da ble jeg litt deprimert! Er så klar for at den skal begynne å rette seg inn mot utgangen og ikke andre veien. Jeg håper ikke at magen må synke for at fødselen kan starte... jeg vil ikke gå på overtid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det har så mye å si for når du føder i alle fall...

Magen min begynte (heldigvis) å synke for tre uker siden - da fikk jeg endelig til å puste ordentlig igjen...:-)

Men føler nå at den har "kommet opp" igjen... har ennå 4 uker til termin, men håper håper at jeg slipper overtid denne gangen også.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har 3 uker igjen til termin(uke 38), og synest magen min har synket litt.. Sambo mener han ikke ser det, men eg merker det på at klær som var passelige er blitt for store, og omvendt.. Når eg fikk min førstefødde, sank ikke magen før vannet gikk faktisk.. og han var fødd i uke 38.

Men merker at eg er veldig andpusten enda, så får se hva jormord sier når eg skal på kontroll i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 2.gangs fødende og magen har ikke synket.Da jeg skulle ha mitt første barn for over 3 år siden hadde heller ikke da magen synket,og hode var ikke festet,ikke før fødselen var i gang iallefall.Så det har ikke mye å si egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har ikke sunket så jeg kan se hvertfall.. Venta som bare det for legen sa at hodet nå var godt festet men da jeg var hos jordmor på fredag sa hun at hodet var nedi bekkenet, men ikke riktig festet enda.. GLEDESDREPER! Jeg som trodde at nå var det like før =P

Neida, hun var gaske sikker på at jeg kom til å gå tiden ut. Det var ikke dette jeg hadde sett for meg akkurat, men nå vel, ungen kommer vel når den er klar... Men magen min er ikke så kjempesvær heller. Kanskje det ikke er så lett å se da om den har sunket?

 

Så nå har jeg et ganske avslappet forhold til hele greia og får bare vente i 2 uker til. Får prøve å nyte mensmurringene imens=/ uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt over en uke igjen til terminen.

Jeg får stadig høre at magen ikke har synket mye ennå.

Var til jordmora i dag, og hun mente hodet har festet seg (sa hun også når jeg var der for 2 uker siden). Hun sa også at magefassongen er veldig forskjellig fra person til person, så trenger ikke å se det like godt til alle.

Har også snakket med tidligere gravide som har sagt at magen deres ikke bestandig hadde synket så mye før de fikk babyen.

Syns jeg er godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten 4 uker igjen til termin, og her har magen synket je. Alle kommenterer det, og merker det godt selv også. Har nok sammenheng med at hodet er festet ja, men hvor lenge vi må vente, tror jeg kommer an på alt annet også. Hode kan jo feste seg lenge før det skjer noe, og omvendt, hodet trenger ikke feste seg før første ri.... Gamle tegne er ikke alltid til å stole på nei, vi får bar e smøre oss med tålmodighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...