Gå til innhold

Hva synes dere om navnene:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeremias og Abraham?

 

Vet at de er bibelske navn, men jeg har falt pladask=) Spesielt Jeremias er nydelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ikke-kristen blir det ALT for religiøst for meg ;)

Skrevet

Jeg syns de er fine (om enn uaktuelle for meg), Jeremias hadde om mulig trengt litt mer "tilvenning" hos meg :o)

Skrevet

Fine, med litt for religiøse for meg. Samtidig er det mange bibelske navn på toppen som for 15 år side også var for bibelske. Veldig populære i et lite afrikansk land der jeg tilbrakte et par år av barndommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...