cherry coke Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Jeremias og Abraham? Vet at de er bibelske navn, men jeg har falt pladask=) Spesielt Jeremias er nydelig..
MintCondition Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Som ikke-kristen blir det ALT for religiøst for meg
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg syns de er fine (om enn uaktuelle for meg), Jeremias hadde om mulig trengt litt mer "tilvenning" hos meg )
erteposen + 4 Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Fine, med litt for religiøse for meg. Samtidig er det mange bibelske navn på toppen som for 15 år side også var for bibelske. Veldig populære i et lite afrikansk land der jeg tilbrakte et par år av barndommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå