Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Sånn boks med håndtak til å strø/sikte melis med Potetmoser/rotmoser Canon Ixuskamera Ammetøy Pene vannglass (som passer til pen-vinglassene) Kopp/tefat/asjett til serviset jeg samler på Bøker God pysj Hjemmelagede ting
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Og som er med på lista hvert år: Gavekort på nærmeste handlesenter så jeg kan fornye sko og garderobe etter fødsel Frisørtime Behandling på hudpleiesalong...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Bøker, i alle størrelser og farger. Trenger hjelp til å fylle opp biblioteket-rommet mitt. Så hvit jul selvfølgelig, og at alle har det fint og koser seg:)
solstråle69 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Av materielle ting ønsker jeg meg "Bli ny dag" med Jan Thomas!!! :-)))
trompetisten Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Et restaurantbesøk for to m/barnevakt Kinobilletter Ting som jeg kan bruke, og ikke skapfyll! F.eks - julestrømpe med forbruksmatriell til kjøkkenet/badet etc - spesiell type mat - gårdsprodusert oster etc
cherry coke Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Bøker Sengetøy nytt kamera nytt gulvteppe Blir glad for alt=) Trenger egentlig ingenting og har det meste. Gleder meg veldig til jul for da får jeg være sammen med hele familien!! Den beste gaven:)
OsloMor Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 DVD-spiller med opptaksmuligheter, som funker lenger enn 1 mnd:-) + Et helsikes godt resultat på eksamen, he-he:0. (Men det innebærer lesing og ikke at jeg sitter her;)
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Dette er første jula på lenge at eg faktisk ønsker meg noko. Eg har liksom aldri trengt så mykje, men no er det tomt her og der. - glassvaser - puter og tepper i offwhite- og beigetoner - krus - steikepanne - ildfastform - oppvaskmaskin - termokopp og/eller termos - nytt stetoskop, littmann - frokosttallerker - bli ny dag med Jan Thomas, kopi fra Solstråle69 sin liste - gavekort på sko og klær, eg har ikkje fornya meg på evigheter. - hagemøbler og terassemøbler - planter - glasslysestaker
Djoolia 07+08+12 Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Penger til vinterens sydentur En teflonpanne 1 års forbruk på bleier
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Håndklær Boksebag og hansker:) Nintendo Wii Også sikkert mye småting
camilla^ Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Brødkniv (eneste som står på ønskelista som jeg gav til mamma, samme kniv som hun har som jeg vet nesten er umulig å få tak i. men jeg har noe på ønskelista så hun kan ikke klage på at jeg ikke ønsker meg noe, til hennes store fortvilelse) Duk til spisebordet, noe jeg tror jeg får siden mamma har målt bordet når hun har vært her osv. Hun karte ikke å sjule det. Ellers så ønsker jeg ting til kjelleren, holder på med ett langtidsprosjekt å pusse det opp. Får bare litt og litt siden det går av penger som er igjen hver mnd, ikke så mye for å si det slik. Også blir det smykker, selv om jeg har mer enn nok. Spør min søster igjen blir det en flaske med noe voksendrikk, siden jeg ikke helt aner hva ellers jeg skal ønske meg.
hit og dit Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 - flanellpysjamaser, mange. Det er så deilig å lese i - flanellsmorgenkåpe - flanellsengesett - rød hankatt (får eg neppe)
erteposen + 4 Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Vi sparer penger til en lang ferietur og utvuda permisjon neste gang vi får barn, så det er veldig ønsket fra gubben:) Ellers ønsker jeg meg: En geit til kirkens nødhjelps gaversomforandrerverden.no - som jeg får med min bror hvert år. Ny pysjamas i tynn bomull med smale ben. En grå ullgenser Hjemmestrikka sokker/tøffler Bøker.
Tante Blås Squaw Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Å holde koselig julemiddag for ungene og svigers.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Snille barn og fred på jorda=) Ellers har jeg ønsket meg ny mobil (ungen har spist opp den gamle) av sambo, og det skal jeg få. Til og med før jul! =) Og sengesett da, alltid kjekt å ha.
frk Nilsen Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Fryseboks på 100L Ullkåpe fra Bergans Mimmiskåler, kopper, glass
mamma til lille lu:) Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 ingenting egentlig..! Det viktigste er at gutten min får gaver og at familien er samlet:)
MathildeC Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 Ønsker meg ikke noe spesielt. Men liker best praktiske gaver, og hater å få pynteting. De blir bare stuet vekk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 ting fra traktøren eller festkaker.no sånne kakebake ting. diamant øredobber (lov å drømme vel) tryllepenn pysj tøfler sokker joggedress før ønsket jeg meg baylis også men i fjor fikk jeg det ikke så i år tør jeg ikke ønske meg det. så jeg kjøper det selv. det er det som er jul. og drikke baylis alene på julaften når alt annet er ferdig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå