Gå til innhold

Noen som har lest "kjærlighetens 5 språk" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva den nå heter ;) Hva syns dere om den? Nyttig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin bok, nyttig på en måte for meg, mannen min fikk absolutt ingenting ut av den.

Skrevet

Har hatt den i bokhylla i 7 år. Ikke kommet lenger...

Hørt at den skal være bra.

Skrevet

OK, var på fvk og terapeuten der nevnte den litt sånn i forbifarten, og så snakka søstera mi om den også, så lurte på å sjekke den ut :) Er den lang?

Takk for svar forresten! :)

HI

Skrevet

Den er ikke så veldig lang. Jeg leste den ut på en kveld tror jeg. Mannen min fikk aldri lest hele, ble for mye 'pjatt' for han visst... Nå er det vel over 2 år siden jeg leste den så jeg husker ikke så mye. Måtte google litt og se på et par anmeldelser, så lurer på om jeg skal lese den igjen. Handler jo om å se hverandres behov, men problemet oppstår jo når den ene parten ikke vil det da... f.eks. hvis det er viktig for deg at det er ryddig i stuen, så føler du deg elsket når han har ryddet stuen. For han er det mer viktig med kos, så han føler seg elsket når du legger armene rundt han. Fine prinsipper, men tror som sagt at begge må ta den inn over seg for at det skal funke.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Synes ikke boka er noe bra skrevet, men innholdet er nyttig når en får dratt ut hovedinnholdet: De 5 forskjellige språkene.

Det forklarer hvorfor en ikke forstår hverandre om en har forskjellig rekkefølge på kjærlighetsspråkene. Og hvordan en kan dekke den andres behov bedre når en kjenner til kjærlighetsspråket til kjæresten.

Verdt et forsøk, for om dere har full kræsj i kjærlighetsspråk, og dette kan gi dere en aha-opplevelse, så tror jeg det kan hjelpe dere :)

Skrevet

Hei! :)

God bok, den er nå verdt noen timer med lesing. :) For meg er det andre bøker som har vært nyttig, som "The Secret" ("Hemmeligheten") av Rhonda Byrne (med div oppfølgingsbøker) og "Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus" av John Gray. Så liker jeg "Tenk positivt" og "Du kan hvis du vil" av Bjørn Ringom, de er mer slike bøker som en må jobbe med, skrive ned ting osv.

Lykke til med lesingen! :)

Skrevet

haha..pussig at så mange visste om den..men har lest den..den er lettlest,veldig fornuftig,lett å forstå og kan redde mange...di 5 kjærlighetsspråkene og at ett par kan snakke forskjellige språk..og hvordan løse det..vi fikk mange tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...