frøet76 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Mannen min er blitt forkjølet, jeg har en uke til termin, og er ganske redd for å bli smittet og syk. Nå hører jeg rykter om at en kan bli nektet epidural om en er veldig forkjølet. Noen som vet om dette stemmer?
Mamma*til*3 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er blitt forkjølet, og har planer om epidural v fødsel, så jeg er også interessert i et svar på dette:-(
SannaMor Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Uff jeg vet ikke svaret, men kan jo dytte i tråden ved å si at dette hørtes utrolig usannsynlig ut!! Kan ikke forstå noen årsak til at en bedøvning i ryggen skal kunne ha noe å si om man er forkjølet eller ei. To av mine venninder var kronisk forkjølet under svangerskapet og jeg hørte aldri noe om dette i forbindelse med smertelindringen dems iallefall...
frøet76 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2008 Fikk spurt jordmor da jeg var på omvisning på sykehuset i går. Hun benektet at det var tilfelle - altså hadde ikke hun hørt at man ikke fikk epidural om en var forkjølet. Så da kan vi vel slappe av- vi som er -eller er redde for -å bli forkjølet til den store dagen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå