Gå til innhold

Grrr, blir offisielt sprø!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen VÆR SÅ SNILL å forklare meg hvordan jeg slår opp en babycare reiseseng???!?

Trodde jeg var relativt god på sånne ting, men der tok jeg styggelig feil. Denne senga er konstruert for å gi meg frynsete nerver og grått hår :((((

Det kan da ikke være så forbanna vanskelig...

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er det merket vi har hatt, men like mange frustrasjoner har den gitt oss i alle fall. Følg bruksanvisningen sånn noenlunde, og så når det ikek går så er det bare å riste, løfte, herje og banke i den til den står av seg selv. Og si til seg selv etterpå at man ALDRI skal bruke den reisesenga igjen (helt til neste gang man trenger den)... *sukk*

Skrevet

Glemte å si at bruksanvisningen ligger på hytta *sukker oppgitt*

Skrevet

På de fleste reisesenger så må du ta ut begge kortsidene først, og så langsidene - eller er det omvendt, husker aldri jeg. Men prøv det, og se om du får det til da. Har kranglet mye med en reiseseng selv og var sikker på at den var ødelagt, men det gikk jo når jeg fant ut rekkefølgen jeg skulle gjøre det i. :)

Skrevet

Ikke trekk opp bunnen før du har fått alle sidene til å stå!

Det lærte jeg etter x antall ganger med banning og svetting over reisesenga vår!

Skrevet

Senga vår er sånn at man må rete ut begge langsidene først så kostsidene og så klemme ned bunnen til slutt..

Irriterer meg mer når jeg ma slå den sammen.. haha

Skrevet

Sett opp alle sidene før du dytter bunnen helt ned. Det er veldig viktig. Og når du skal slå den ned igjen, tar du opp bunnen først og deretter legger sammen sidene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...