Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hva heter den summen vi får en gang i mnd på ca 1000 kroner som man får frem til barnet er 18 år?? Står helt stille her nå...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 ja, søren!! Det var det!! hehe.. får skylde på ammetåka... Må vi søke om å få utbetalt det...?? Syns huske at vi ikke trengte å søke om det, men har enda ikke fått utbetalt barnetrygden, og jenta ble født for 6 uker siden... noen som vet...?
brooklyn Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 den kommer automatisk, NAV fatter vedtak om ovefører penger til deg, men det kan ta litt tid. Jeg fødte i beg av juni, fikk 1 barnetrygd for mini i slutten av august. Har du fått kopi av vedtaket fra nav?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 ok! Det eneste jeg har fått fra NAV er vedtaket om at jeg har fått permisjonspenger fra dem..ikke noe om barnetrygd nei... Men som du sier kan det ta litt tid, så jeg får vel bare vente å se tenker jeg....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Det skal vel gå automatisk, men skader ikke å ta en tlf. å høre =) Men man får ikke barnetrygd før mnd. etter barnet er født, bare så du vet det.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå