Gå til innhold

Hva kan dette bety????trenger masse svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en syklus på 28-31 dager. I dag er jeg på dag 30.Tok en eggløsningstest og den var veldig positiv(test streken var like sterk som kontroll streken!) Hadde eggløsning den 18 dagen i syklusen....betyr dette at jeg har eggløsning en gang til???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke nødvendigvis, men det kan være en indikasjon på at du er gravid.. dont get too excited, men løøøøp og kjøp gr test.. hehe...

lykke til=)

Skrevet

Det betyr IKKE at du har EL to ganger i løpet av en sykluss, for det går ikke.

Men jeg vet det er mange som har brukt de el testene for å se om de er gravide og da slår de positivt ut, men løp å kjøp graviditets test for jeg hadde nemlig ikke stolt på el testen.

Masse lykke til=)=)

Skrevet

Jeg ville også løpt å kjøpt en test :)

LYYYYYKKKKKE TIL :)

Men jeg lurer litt på det samme her....

Jeg hadde sterk positiv EL-test lørdag 18/10, hadde sex 2 dager før EL, samme dag og 2 dager etter. Tester fremdeles litt med EL-testene, og en ganske klar svak strek vises på EL-testen nå. Kan dette også tyde på graviditet?

Har ikke IKM før lørdag 1/11.

Takker for svar :)

Skrevet

nei jeg trur ikke det nødvendigvis tyder på graviditet... Mange kvinner skiller ut li lh hormoner hele syklusen, så det er først når den er like sterk eller sterkere at den er positiv...

en håper for deg at du får pos svar neste lørdag...

jeg har ikm på ons, men kommer ikke til og teste før på lør om ikke tr kommer... jeghar lang lutealfase, så kommer tanta kommer hu sikkert mot helgen...

lykke til

Skrevet

Noen fler som har en mening om dette?

Skrevet

Som de andre sier, så kan det bety at du er gravid!:)

Løp og kjøp en graviditetstest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...