Gå til innhold

Hvordan kjennes en rie ut ifht. kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har masse og ganske merkbare kynnere veldig ofte, vil ikke kalle de vonde, men deilig er det jo ikke.... :o) Hvordan kjennes riene ut når de kommer da? jeg hadde akutt ks sist, så jeg aner jo ikke hva jeg skal kjenne etter når den tid kommer..... eller er det sånn at man bare vet, fordi det gjør VONDT.... noen som kan prøve å forklare for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg o e jo litt forveten på d har jo ei jente fra før men vett ikje koss rier e pga haste ks sist, men eg har hørt at deg skal gå godt i ryggen å megen, men eg fekk besje at du kjenner dnår deg komme får dei e vist mye VONDRE enn kynnerene, eg kan desværre ikje svare deg så godt siden eg ikje har oplevd dei sjøl men håper eg va litt t hjelp.

men har lyst t å sei dytter viderer

men du må ja ha lykke t videre o da.

Skrevet

Kan bare svare for meg selv, men mine kynnere erbare ubehagelige, blir litt vanskelig å puste, prikker litt i ansiktet, samtidig som magen blir helt stram. Riene jeg hadde sist iallefall begynte på en måte øverst i livmoren. Hvis du ser for livmoren som en ballong, så føltes det som om ballongplasten på toppen ble trukket sammen, det medfører at en kjenner det både foran i magen og bak i ryggen, men mest av alt oppå livmoren. Etterhvert som riene ble kraftigere begynte det også å gjøre vondt nede rundt livmoråpningen. Jordmoren min forklarte at når toppen trekker seg sammen så åpnes det naturlig nok i bunnen:) Jeg var ikke i tvil når riene startet, de var helt annerledes enn kynnere, tror de er det for de fleste! Håper det hjalp? Veldig vanskelig å beskrive en følelse:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...